پیرس بروسنان به Youth پیوست

13 June 2020 - 21:30

پیرس بروسنان (Pierce Brosnan) قرار است در فیلم Youth به کارگردانی برت مارتی (Brett Marty) براساس فیلم کوتاه ۲۰۱۶ با همین نام بازی کند. مارتی، جاش ایزنبرگ (Josh Izenberg) و املیا ویتکومب (Amelia Whitcomb) این فیلم اقتباسی را قلم می‌زنند که توسط جیب پولهموس (Jib Polhemus)، پل اسکیف (Paul Schiff) و مارتین برنان (Martin Bernan) تولید می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم زمان آینده نزدیک را نشان می‌دهد جایی که تجدید، گران ترین و بهترین محصول دنیاست، شیوه ای که ساعت بیولوژیکی بدن را به حالت اول خود، برمی‌گرداند. جوئل، مهندس تکنولوژی است که در سن ۷۰ سالگی بعد از یک دوره طولانی کار، بازنشسته می‌شود. کمپانی او نمی‌خواهد او را از دست دهد و به او و همسرش، آلیس، برای تجدید، پول زیادی می‌دهد.

آلیس در دهه ۲۰ سالگی وارد عملیات شده اما برای جوئل، این شیوه دچار اشکال می‌شود. او بجای جوان تر شدن، به سرعت پیر می‌شود و سال‌های باقی مانده اش ظرف چند هفته دود می‌شود می‌رود هوا. او که در یک جسم در حال از بین رفتن گیر افتاده، و شاهد از هم پاشیدن ازدواج ۴۵ ساله‌اش است و ناامید از امتحان شیوه خطرناک‌تری است. با مشخص شدن ریشه‌های تاریک این تکنولوژی، جوئل باید آنقدر زنده بماند که قبل از آنکه دیر شود، به دنیا بگوید، چه اتفاقی دارد می‌افتد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.