اکران فیلم Bios با بازی تام هنکس به سال آینده موکول شد

15 June 2020 - 09:30

استودیوی یونیورسال تاریخ اکران فیلم علمی‌ تخیلی Bios را از ۲ اکتبر ۲۰۲۰ به ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) موکول کرده ‌است. در این فیلم به کارگردانی میگل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik)، بازیگرانی از جمله تام هنکس (Tom Hanks)، کیلب لندری جونز (Caleb Landry Jones)، اسکیت اولریچ (Skeet Ulrich) و سمیرا وایلی (Samira Wiley) حضور دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

داستان این فیلم شبیه داستان‌های آخرین انسان روی زمین و یک مرد و سگش است که اغلب شاهد آن بوده‌ایم. در فیلم Bios، هنکس نقش فینچ را بازی می‌کند، یک مهندس روباتیک و یکی از معدود بازماندگان آخرالزمان خورشیدی که دنیا را به یک ویرانه تبدیل کرده است. فینچ و سگش، از زمان وقوع این رویداد ویرانگر در یک پناهگاه زیرزمینی جان سالم به در برده‌اند. پس از سال‌ها زندگی در زیر زمین، فینچ که حالا به شدت بیمار شده یک روبات می‌سازد تا پس از مرگ او از سگش مراقبت کند.

Bios دومین فیلم سینمایی به کارگردانی ساپوچنیک بوده و توسط کریگ لاک نوشته شده است. کوین میشر، جک رپکه، ژاکلین لوین و آیور پاول تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هم ساپوچنیک، لاک، رابرت زمکیس، اندی برمن، و آدام مریمز هستند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.