اطلاعاتی جدید از انیمیشن اوریجینال پیکسار، Coco منتشر شد

7 December 2016 - 10:00

پیکسار پروژه ساخت و اکران چندین دنباله برای فیلم‌های خود از جمله Cars 3 در سال ۲۰۱۷، The Incredibles 2 در سال ۲۰۱۸ و Toy Story 4 در سال ۲۰۱۹ دارد ولی این بدین معنی نیست که این استودیو ساخت انیمیشن‌های اوریجینال خود را فراموش کرده‌است. پیکسار همچنین اعلام کرده‌است که پس از اکران داستان اسباب‌بازی‌ ۴ برنامه‌ای برای ساخت دنباله‌ها ندارد. پاییز سال آینده انیمشین Coco آماده اکران خواهد بود، فیلمی پر انتظار که قرار است توسط کارگردان داستان اسباب بازی‌ ۳، Lee Unkrich و پیرامون فستیوال روز مردگان در کشور مکزیک ساخته‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

تا به امروز اخباری پیرامون داستان کلی و صداپیشگان اصلی انیمیشن وجود نداشت ولی به لطف ویدیوی منتشر شده از پشت صحنه روند ساخت فیلم، پرده از این موضوعات برداشته‌شد. صدا پیشگان اصلی داستان بنجامین برت (Benjamin Bratt)، پیل گارسیا (Gael García) و آنتونی گونزالز (Anthony Gonzalez) خواهند بود. در خلاصه رسمی منتشر شده برای فیلم آمده است:

علی‌رغم قانون بسیار قدیمی ممنوع بودن موسیقی در خانواده‌اش، میگل با صدا پیشگی آنتونی گونزالز، رویای این را دارد تا همانند الگوی افسانه‌ایش ارنستو دلا کروز (بنجامین برت)، خواننده‌ای پرآوازه شود. در تلاش برای اثبات خود و پس از اتفاقاتی مرموز، او خود را در سرزمین شگفت انگیز و رنگارنگ مردگان می‌یابد. در طول مسیر، او با شخصیتی حقه باز و در عین حال جذاب به نام هکتور (گیل گارسیا) آشنا می‌شود، و در کنار یکدیگر، سفری خارق‌العاده را برای پی بردن به تاریخ خانواده میگل آغاز می‌کنند. شخصیت آبولیتا نیز با صدا پیشگی رنه ویکتور (Renée Victor)، نقش مادربزرگ میگل را در فیلم خواهد داشت.

در مصاحبه اخیر با EW، کارگردان فیلم آنکریچ در مورد انتخاب صداپیشگان فیلم گفت:

از همان روز اول برایمان مهم بود که صداپیشگانی لاتین تبار داشته‌باشیم. بر روی این موضوع تمرکز داشتیم و در نهایت توانستیم گروهی فوق‌العاده از بازیگران را از مکزیک و لس‌آنجلس دور هم جمع کنیم. ما در واقع برای صدا پیشگی شخصیت میگل پسری دیگر را مد نظر داشتیم که در حال حاضر ۱۷ یا ۱۸ ساله است. فکر می‌کنم همین موضوع خود گویا است که از چه زمانی کار ساخت این پروژه را آغاز کرده‌ایم. به هر حال صدای او تغییر کرده بود و در نهایت پس از جستجوی بسیار توانستیم آنتونی را پیدا کنیم.

coco-pixar

با انتشار اولین تیزر Cars 3 و حال نیز خلاصه برای این فیلم، به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۷ برای پیکسار سالی پر هیاهو خواهد بود.

Coco در تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.