مراسم اسکار ۲۰۲۱ دو ماه به تاخیر افتاد

16 June 2020 - 23:00

در همین حین که دنیا در حال آمادگی برای کنار آمدن با بحران جهانی کرونا است، آکادمی اسکار اعلام کرد برگزاری نود و سومین مراسم اهدای جوایز اسکار از ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ به ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) موکول شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

علاوه بر این تاخیر دو ماهه، آکادمی اعلام کرده که زمان کسب نامزدی فیلم‌ها از تاریخ سابق ۳۱ دسامبر به ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ تغییر یافته است. این چهارمین بار در طول تاریخ است که مراسم اسکار به تعویق افتاده است؛ مراسم سال ۱۹۳۸ به علت وقوع سیل، مراسم سال ۱۹۶۸ به دلیل ترور دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور و مراسم سال ۱۹۸۱ به دلیل سوء قصد به جان رئیس‌جمهور رونالد ریگان لغو شده بودند.

آکادمی همچنین تایید کرد مراسم اسکار بعدی هم در تئاتر دالبی هالیوود برگزار و از شبکه ABC پخش خواهد شد. رای‌گیری برای نامزدها از ۵ تا ۱۰ مارس ادامه دارد و از ۱۵ تا ۲۰ آوریل رای‌گیری نهایی انجام خواهد شد.

تاخیر در مراسم، خبر مهم دیگری درباره مراسم اسکار امسال است، پس از اینکه آکادمی در اوایل سال جاری اعلام کرد که به دلیل تعطیلی سینماها قوانین را تغییر داده تا فیلم‌هایی که در سرویس‌های استریم پخش می‌شوند هم فرصتی برای به دست آوردن نامزدی در دسته‌های کلی داشته باشند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.