فیلمبرداری Jurassic World: Dominion از اواسط تیر ادامه خواهد یافت

16 June 2020 - 23:30

سه ماه پس از این که تولید فیلم Jurassic World: Dominion «دنیای ژوراسیک: قلمرو» ساخته کالین ترورو (Colin Treverrow) متوقف شد، حالا استودیوی یونیورسال تایید کرده فیلمبرداری این دنباله از اواسط ماه تیر در استودیو پاین‌وود انگلستان ادامه خواهد یافت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مدیران ارشد و تهیه‌کنندگان استودیو بدون وقفه کار می‌کنند تا اقدامات ایمنی مورد نیاز برای شروع مجدد تولید فیلم را فراهم کنند. این استودیو حدود ۵ میلیون دلار برای پوشش هزینه‌های مورد نیاز برای اجرای پروتکل‌های ایمنی خرج کرده است. تیم تولید استودیوی یونیورسال در بیانیه‌ای گفته است:

هر کسی که علائم بیماری را داشته باشد قبل از اینکه به خانه فرستاده شود، ایزوله خواهد شد. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که محیطی امن برای کارکنان خود ایجاد کرده‌ایم. الان نگرانی اصلی ما هزینه نیست، بلکه ایمنی است. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به زودی تولید فیلم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دهیم.

یکی از پروتکل‌هایی که به شدت اجرا می‌شود این است که همه بازیگران و عوامل چندین بار در طول فیلمبرداری تست کرونا می‌دهند و برخی از بازیگران مثل کریس پرت (Chris Pratt) و برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) که از آمریکا به انگلستان می‌روند قبل از اینکه جلوی دوربین ظاهر شوند، به مدت دو هفته قرنطینه خواهند شد.

در این فیلم علاوه بر پرت و هاوارد، جیک جانسون (Jake Johnson)، جاستیس اسمیت (Justice Smith) و بازیگران سابق Jurassic Park «پارک ژوراسیک» مثل لارا درن (Laura Dern)، سم نیل (Sam Neill) و جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) حضور دارند.

فیلم Jurassic World: Dominion قرار است ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.