۷ دقیقه از فیلم Dunkirk قبل از اکران Rogue One در سینما پخش خواهد شد

7 December 2016 - 11:00

بعد از انتشار تیزری شگفت‌انگیز از آخرین پروژه سینمایی کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، جدا از دانستن فیلم‌برداری فیلم در فرمتی خاص و انتشار تصاویری از صحنه فیلم‌برداری، اخبار زیادی پیرامون این فیلم به بیرون درز نکرده‌است. البته به نوعی خوب است که قبل از اکران، اطلاعات کمی در مورد آن داشته‌باشیم. ولی خبر خوبی برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان و نولان وجود دارد: ظاهرا و طبق گزارشات منتشر شده، هفت دقیقه از فیلم Dunkirk  قبل از نمایش آی‌مکس فیلم Rogue One پخش خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این موضوع در ابتدا و در قالب شایعه توسط /Film منتشر شد: اوایل امروز، شایعاتی پیرامون این موضوع منتشر شد که پیش نمایشی از فیلم Dunkirk قرار است قبل از اکران فیلمی در مورد کهکشان بسیار بسیار دور به نمایش گذاشته شود. در ادامه نیز منبع /Film این خبر را تایید کرد: ۷ دقیقه از مقدمه فیلم Dunkirk قبل از اکران فیلم Rogue One در قالب آی‌مکس، پخش خواهد شد. سیزده سینما در آمریکا قابلیت پخش فیلم در این قالب را دارند.

هر دو فیلم داستانی با محوریت جنگ دارند (البته Dunkirk بیشتر)، در نتیجه می‌توان دید که چرا استودیوی برادران وارنر چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌است. در واقع این موضوع می‌تواند به نوعی بر روی فروش هرچه بیشتر Rogue One نیز تاثیر گذار باشد. به هر حال بسیاری دوست دارند خیلی سریع‌تر از تاریخ اکران، نگاهی به درام جگی نولان داشته‌باشند.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.