ادامه تولید دنباله‌های Avatar با انتشار تصویری از پشت صحنه

17 June 2020 - 09:00

تولید دنباله‌های Avatar «آواتار» به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین ماه تعطیل شده بود. حالا جان لاندو تهیه‌کننده با انتشار تصویری از پشت صحنه اعلام کرده تولید این فرنچایز از سر گرفته شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جیمز کامرون (James Cameron) در مراحل پایانی تولید Avatar 2 و Avatar 3 در نیوزیلند بود که بیماری کرونا کل دنیا را تعطیل کرد، اما به لطف اقدامات سریع دولت نیوزیلند، کرونا در این کشور کاملا کنترل شده است. بالاخره این فیلم محصول دیزنی مجوز فیلمبرداری گرفت، و حالا در تصویر منتشرشده از پشت صحنه این فیلم، کامرون را پشت یک دوربین که روی کرین خیلی بزرگی نصب شده می‌بینیم.

پس از یک دهه نوشتن فیلمنامه، برنامه‌ریزی، و توسعه چهار دنباله آواتار به صورت همزمان، تولید این فیلم‌ها از سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز شد و کامرون و تیمش در سال ۲۰۱۸ مشغول فیلمبرداری موشن کپچر برای آواتار ۲ و آواتار ۳ بودند. در سال ۲۰۱۹، آن‌ها به نیوزیلند رفتند تا فیلمبرداری لایو اکشن آواتار ۲ و ۳ را آغاز کنند، اما با توجه به این عکس و تصاویری که قبلا منتشر شده بود، به نظر می‌رسد آن‌ها در نیوزیلند هم کمی فیلمبرداری موشن کپچر انجام داده‌اند.

جزئیاتی از داستان این دنباله‌ها مشخص نیست، اما می‌دانیم بخش زیادی از Avatar 2 در زیر آب جریان دارد، و کامرون و تیمش در حال استفاده از تکنولوژی جدیدی برای فیلمبرداری در زیر آب هستند. این داستان روی نسل جدیدی از ناوی‎ها تمرکز دارد، چون در تصاویر اولیه شاهد حضور گروهی از کودکان در کنار گروه بازیگران اصلی شامل سم ورثینگتون (Sam Worthington)، زوئی سالدانا (Zoe Saldana)، استیون لنگ (Stephen Lang)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، کیت وینسلت (Kate Winslet)، کلیف کرتیس (Cliff Curtis)، جماین کلمنت (Jemaine Clement)، وین دیزل (Vin Diesel) و ادی فالکو (Edie Falco) بودیم.

فیلم Avatar 2 قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)‌ اکران شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.