فیلم بعدی ساشا برون کوهن چه خواهد بود؟

7 December 2016 - 12:00

وقتی به ژانر کمدی دیوانه وار فکر می‌کنیم، به احتمال زیاد اولین کسی که به ذهنمان می‌آید ساشا برون کوهن (Sacha Baron Cohen) است. او هیچوقت ترس از به نمایش گذاشتن افراط در کارهایش نداشته‌است و این موضوع به وضوح در فیلم‌های او قابل مشاهده‌است. پروژه بعدی او در مسیر انجام قرار گرفته‌است، جایی که او نقش یک سرمایه دار جنجالی را بازی خواهد کرد. او قبلا نقش دیکتاتور را داشته‌است، به عنوان یک توریست خارجی وارد آمریکا شده‌است و اخیرا نیز به دنیای اتفاقات جاسوسی قدم گذاشته‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش ددلاین، کمپانی Fox Searchlight در حال مذاکره برای خرید فیلمی جدید از برون کوهن است که این کمدین نقش اصلی را در آن خواهد داشت. طبق این گزارش، برون کوهن «وارد دنیای پر زرق و برق یک میلیارد بی رحم خواهد شد». همانطور که انتظار داشتیم، داستان کلی و کاراکترهای دیگر به صورت مخفی باقی مانده‌اند ولی بر اساس شایعات موجود، داستان پیرامون استایل پر سر وصدا و زندگی بدون محدودیت «یک بیزنسمن ثروتمند» است که ترسی از کلاهبرداری از مردم ندارد. به توجه به سبک کاری کوهن، انتظار فیلمی جنجالی را داریم.

به طور کلی نیز با نگاه به این پروژه و داستان کلی آن، کوهن انتخابی مناسب برای این کار است. این کمدین همیشه در کارهای خود اوج افراط را نشانه می‌گیرد و قرار گرفتن در نقش یک میلیاردر بدون محدودیت، بهترین فرصت را برای او در راستای قرار گرفتن در سبک مورد علاقه‌اش فراهم می‌کند. به نوعی انتظار داریم فیلم همانند The Big Short «رکود بزرگ» باشد، با این تفاوت که معتاد شده‌است و در اوج دیوانگی قرار دارد.

عنوان این فیلم و تاریخ اکران آن هنوز اعلام نشده‌است. به محض انتشار اخبار بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.