ایوان مک‌گرگور صداپیشه‌ی جیمینی کریکت خواهد بود

18 June 2020 - 19:00

تقریباً نزدیک به دو سال از آخرین اخباری که از اقتباس استاپ موشنی شخصیت کلاسیک Pinocchio خلق‌شده توسط کارلو کلودی (Carlo Collodi) به کارگردانی گی‌یرمو دل تورو (Guillermo del Toro) به گوش رسید می‌گذرد و اکنون ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) فاش کرد که صداپیشه‌ی شخصیت نمادین جیمینی کریکت در این پروژه خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

طی مصاحبه‌ای با Ace Universe، مک‌گرگور اعلام کرد که قبل از بحران کرونا بخش‌هایی از این فیلم را فیلم‌برداری کرده بودند. او اشاره کرد:

قبل از اینکه نیویورک رو ترک کنم بخش‌هایی ضبط شد و البته این انیمیشن استاپ-فریمی هست بنابراین ساختن این فیلم احتیاج به زمان طولانی داره. اما بخش اول من که شامل ضبط دیالوگ میشه، یه جورایی تمومه. شاید یه آهنگ هم باشه که نیاز به ضبط شدن داره. مطمئن نیستم باید دربارش [باهاشون] صحبت کنم.

این بازیگر ۴۹ ساله‌ی برنده‌ی گلدن گلوب اشاره کرد که در حال حاضر مشغول آماده شدن برای سریال بسیار مورد انتظار Obi-Wan Kenobi شبکه‌ی Disney+ است که به نظر می‌رسد فیلم‌برداری آن از اوایل سال بعد آغاز شود.

در اعلامیه‌ی اولی که از فیلم در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، دل تورو توضیح داد که نسخه‌ی او از این داستان شامل پینوکیویی با یک روح معصوم و پدری است که به دیگران اهمیتی نمی‌دهد. او در دنیایی گم می‌شود که پیش‌تر برای آن آماده نشده بوده است.

این فیلم توسط مارک گاستافسون (Mark Gustafson) و دل تورو کارگردانی و توسط دل تورو به همراه پاتریک مک‌هیل (Patrick McHale) نویسندگی می‌شود و انتظار می‌رود که در ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.