کریستن استوارت نقش شاهزاده دایانا را ایفا خواهد کرد

19 June 2020 - 17:00

پابلو لارین (Pablo Larraín) برای کارگردانی و کریستن استوارت (Kristen Stewart) برای ایفای نقش شاهزاده دایانا در فیلم Spencer انتخاب شدند. فیلم‌نامه‌ی این فیلم به قلم استیون نایت (Steven Knight) آخر هفته‌ای بحث‌برانگیز در اوایل دهه ۹۰ میلادی را دنبال می‌کند، جایی که دایانا تصمیمی برای پایان دادن به ازدواجش با شاهزاده فلیپ گرفت. این درام طی سه روز و در یکی از آخرین تعطیلات کریسمسی که او در کنار خاندان ویندزور در کاخ ساندرینگهام واقع در نورفولک انگلستان گذراند اتفاق خواهد افتاد. انتظار می‌رود که تولید این عنوان از اوایل ۲۰۲۱ آغاز شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لارین به ددلاین گفت:

هممون، حداقل من در نسلی بزرگ شدم که به خواندن و فهمیدن داستان‌های پریان عادت داشت. معمولاً شاهزاده میومد و شاهزاده خانم رو پیدا می‌کرد و ازش درخواست می‌کرد که همسرش به شه و در آخر اون به ملکه تبدیل می‌شد. این یه داستان خیالیه. وقتی کسی تصمیم به گیره که ملکه نباشه و به گه من ترجیح می‌دم برم و برای خودم زندگی کنم، این یه تصمیم خیلی خیلی بزرگه، یه داستان پریان وارونه. من همیشه خیلی با این تصمیم شگفت‌زده می‌شدم و فکر می‌کردم که گرفتنش باید خیلی سخت باشه. این ماجرا قلب فیلمه.

چرا و چطور تصمیم گرفتین که این کار رو انجام بدین؟ این داستان خیلی بزرگ و مشهوره که می‌تونه میلیون‌ها نفر رو درگیر خودش کنه و این کاریه که ما می‌خوایم انجامش بدیم. ما می‌خوایم فیلمی بسازیم که جهانی به شه و با تمام مخاطبان دنیا ارتباط برقرار کنه.

استوارت انتخاب جذابی برای ایفای نقش دایانا است. او تا حدودی تجربه‌های مشابهی با شاهزاده دارد زیرا در سنین خیلی پایین با بازی در مجموعه‌ی Twilight Saga به شهرت خیلی زیادی رسید که باعث شد در مرکز دید مردم و فشار غیرمنتظره ناشی از شهرت قرار گیرد. او با تمرکز بر روی ایفای نقش در فیلم‌های عمدتاً مستقل سعی کرد تا حدودی از این شهرت بگریزد. اکنون او قرار است تا نقش یکی از مشهورترین زنان دنیا را در لحظاتی که دچار بحران موجودیت می‌شود ایفا کند.

لارین گفت:

کریستن یکی از بزرگ‌ترین بازیگران امروزه. برای درست انجام دادن اینکار شما نیاز به چیزی خیلی مهم در فیلم دارید که اسمش رمز و رازه. کریستن میتونه خیلی چیزها باشه، میتونه خیلی رازآلود، خیلی لطیف و درعین‌حال قوی باشه، که دقیقاً چیزیه که ما میخوایم. ترکیب این عناصر باعث شد تا من به اون فکر کنم. جوری که اون به فیلم‌نامه واکنش نشون داد و جوری که با شخصیت نزدیکی پیدا کرد، دیدنش خیلی زیبا بود. فکر کنم اون قراره چیزی خیره‌کننده و جذاب رو به تصویر بکشه.

این فیلم حول حادثه‌ی تراژیک مرگ دایانا پس از ترک آن مکان نخواهد بود، ولی رابطه‌اش با همسرش و عشق شدیدش به فرزندانش شاهزاده ویلیام (William) و شاهزاده هری (Harry) را به تصویر خواهد کشید. هری بعدها با بازیگر مگان مارکل (Meghan Markle) ازدواج کرد و تصمیمی مشابه تصمیم مادرش وقتی‌که بچه بود گرفت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.