اولین تصاویر از انیمه Aya and the Witch منتشر شد

21 June 2020 - 09:00

اولین تصاویر از Aya and the Witch، محصول تازه‌ی استودیو Ghibli و اولین فیلم آن‌ها که با تکنولوژی CG اکران خواهد شد، منتشر شد. این تصاویر سبک انیمیشنی بصری جدیدی را به ما نشان می‌دهد که بسیار از آثار پیشین این استودیوی انیمیشن‌سازی تحسین‌شده‌ی ژاپنی متفاوت است. این عنوان به کارگردانی گورو میازاکی (Goro Miyazaki) زمانی در زمستان امسال از شبکه‌ی ژاپنی NHK پخش خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Aya and the Witch بر اساس رمان کودکانه‌ای منتشرشده در ۲۰۱۱ تحت عنوان Earwig and the Witch است که توسط رمان‌نویس معاصر بریتانیایی دایانا وین جونز (Diana Wynne Jones) نوشته‌شده است. او نویسنده‌ی اثر فانتزی محبوب دیگری از استودیو جیبلی یعنی Howl’s Moving Castle نیز بوده است. این رمان داستان دختر یتیم باهوشی بانام ایرویگ را دنبال می‌کند که وقتی توسط زنی بانام بلا یاگا به فرزندخواندگی گرفته می‌شود، پی می‌برد که او یک جادوگر خبیث است که او را برای زندگی به یک خانه‌ی تسخیرشده برده است.

Aya and the Witch توسط گورو میازاکی، پسر کارگردان انیمه‌ی مشهور Spirited Away یعنی هایائو میازاکی (Hayao Miyazaki) که از عوامل این اثر نیز محسوب می‌شود کارگردانی شده است. این عنوان محصول مشترکی از استودیو جیبلی، NHK و NEP است. جزئیات بیشتری از تاریخ اکران سینمایی و تاریخ اکران آن در آمریکا هنوز مشخص نشده است اما با توجه به قراردادی که این استودیو با HBO Max منعقد کرده است، احتمالاً این فیلم انیمیشنی ساخته‌شده با تکنولوژی CG بر روی سرویس استریم تازه تأسیس WarnerMedia نیز قرار خواهد گرفت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.