شبکه نتفلیکس به دنبال The Trial of Chicago 7

22 June 2020 - 14:00

نتفلیکس به دنبال پخش فیلم The Trial of Chicago 7 ساخته آرون سورکین (Aaron Sorkin) است که قرار بود اواخر امسال توسط پارامونت اکران شود اما این کمپانی فیلم بزرگتر دیگری را در برنامه اکران خود قرار داد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این شبکه به دنبال بستن قرارداد با تولید کننده کار، کراس کریک (Cross Creek) است و هنوز این اتفاق نیفتاده چون بازارهای بین‌المللی اصلی فیلم را انتخاب نکرده‌اند و این استریمر به دنبال پخش جهانی فیلم است. پخش جهانی فیلم قبلا به Rocket Science و CAA پیش فروش شده است.

فیلم براساس فیلم‌نامه سورکین و با کارگردانی وی درباره دادگاه هفت متهم در سال ۱۹۶۹ است که توسط دولت مرکزی به جاسوسی و تشویش اذهان عمومی در شیکاگو در مجمع ملی دموکرات ۱۹۶۸ متهم شده‌اند. داستان این فیلم سال‌های ۱۹۶۸ و ۱۹۶۹ را نشان می‌دهد اما درباره زمان و به قدرت رسیدن افراد جوان است.

بازیگران این فیلم ادی ردماین (Eddie Redmayne)، ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen)، سث روگن (Seth Rogen)، جوزف گورون-لویت (Joseph Gordon-Levitt)، جاناتان میجرز (Jonathan Majors)، الکس شارپ (Alex Sharp)، مایکل کیتون (Michael Keaton)، جرمی استرانگ (Jeremy Strong) و یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen) هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.