تریلر فیلم The Circle منتشر شد: تام هنکس و اما واتسون در Silicon Valley

8 December 2016 - 17:00

این روزها تکنولوژی در هر جنبه از زندگی ما حضور دارد و اطلاعاتمان هر لحظه به صورت آنلاین در اختیار دیگران قرار دارد. حال شما یا با این موضوع مشکلی ندارید یا به شدت تلاش می‌کنید از آن در امان باشید. The Circle پروژه‌ی سینمایی جدیدی است که قصد دارد در این مسیر همراه شما باشد. اما واتسون (Emma Watson) در کنار تام هنکس (Tom Hanks) در این فیلم حضور دارند که موضوع آن به اشتراک گذاری اطلاعاتی حیاتی از طرف کاربران است که به طور قطع باعث به وجود آمدن فاجعه می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

The Circle نام شرکتی است که واتسون قصد دارد در آنجا شروع به کار کند. با توجه به تریلر می‌توان گفت که جواب‌های او در مصاحبه قابل قبول است! از طرفی می‌توان این شرکت را هم‌ارز هر شرکتی در Silicon Valley (منطقه‌ای که تمام غول‌های دنیای فناوری در آنجا قرار دارند) مانند فیسبوک، گوگل یا اپل دانست. جایی که می‌توان تام هنکس را در قامت استیو جابز دید، با این تفاوت که شخصیت او بیشتر به یک رهبر فرقه شبیه است تا رئیس کمپانی. چیزی که در تریلر می‌بینیم این موضوع است که The Circle قصد دارد با در اختیار گذاشتن دوربین‌هایی کوچک برای همه، آنها را مجاب کند تا از تمام وقایع زندگی‌شان فیلم‌برداری کنند. شاید تمرکز صرف بر روی این موضوع شما را به وحشت بیاندازد ولی ایده آن جالب به نظر می‌رسد. اگر مردم بدانند که همیشه تحت نظر قرار دارند، آمار جرم وجنایت کمتر می‌شود و دنیا به مراتب بهتر خواهد بود. البته دیگر همه‌ی ما از معایب تحت نظر قرار گرفتن نیز آگاه هستیم و می‌دانیم که حتی شرکت‌های خصوصی نیز نمی‌توانند در این زمینه مثبت عمل کنند.

شاید یکی از نکات جالب دیگر در مورد فیلم، سبک بصری آن باشد. در تریلر به وضوح این سبک را با به نمایش درآمدن اطلاعات در فضای اطراف انسان‌ها مشاهده می‌کنیم. پیامک‌های مردم قابل مشاهده و هویتشان به آنها متصل است، موضوعی که البته چندان هم نوآورانه نیست. با حضور بازیگرانی چون کارن گیلن (Karen Gillan) و جان بویگا (John Boyega) در کنار هنکس و واتسون به طور قطع علاقه مندیم داستان The Circle را دنبال کنیم.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

فیلم در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.