Kandahar پروژه جدید جرارد باتلر

23 June 2020 - 11:00

جرارد باتلر (Gerard Butler) قرار است در فیلم اکشن Kandahar بازی کند که Capstone و CAA کار فروشش در بازار مجازی کن را برعهده دارند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی Thunder Road از جمله تولید کنندگان این فیلم است و ریک رومان وا (Rick Roman Waugh) کارگردانی‌اش می‌کند. باتلر و وا سال گذشته فیلم اکشن Angel Has Fallen را ساختند.

وا این فیلم را با فیلم نامه‌ای که خودش نوشته کارگردانی می‌کند.

در این فیلم، باتلر نقش تام هریس، مامور مخفی عملیاتی CIA را بازی می‌کند که در خاورمیانه ماموریت دارد. ماموریت خطرناک او توسط یک جاسوس لو می‌رود و هویت مخفی‌اش آشکار می‌شود. او که در قلب سرزمین دشمن گرفتار شده، به همراه مترجمش تلاش می‌کند تا از بیابان راهی نقطه‌ای در Kandahar در افغانستان شود، در حالیکه نیروهای ویژه به دنبال او هستند.

این فیلم را باسیل ایوانایک (Basil Iwanyk) و اریکا لی (Erica Lee) از Thunder Road Films و آلن سیگل (Alan Siegel) و جرارد باتلر (Gerard Butler) از G-BASE و کریستین مرکوری (Christian Mercuri) از Capstone Group تولید می‌کنند. راب موران (Rob Moran) تهیه کننده اجرایی کار به همراه برندن بویا (Brendon Boyea) و جاناتان فرمن (Jonathan Fuhrman) است. Thunder Road فیلم‌نامه این پروژه را سال ۲۰۱۶ از LaFortune خرید که براساس تجربه سازمان جاسوسی وزارت دفاع در افغانستان در زمان لو رفتن اسنودن است.

کمپانی Capstone یکی از سرمایه‌گذاران فیلم است و فروش بین‌المللی فیلم را برعهده دارد. CAA Media Finance سرمایه‌گذار کار و دارنده حق پخش فیلم در آمریکاست. فیلم‌برداری این کار قرار است در خاورمیانه صورت گیرد.

فیلم Kandahar همکاری مجدد باتلر، وا و ایوانیاک است که اخیرا فیلم مهیج Greenland را ساختند که قرار بود امسال تابستان اکران شود.

مرکوری درباره این پروژه گفته:

پیدا کردن ترکیبی از استعدادهای فوق‌العاده مانند افرادی که در Kandahar داریم، با وجود افرادی همچون آلن، جرارد، ریک و باسیل اتفاق نادری است. فیلم‌نامه اکشن عالی داریم و فیلمی که کیفیت بالایی خواهد داشت. از کار کردن با تیم Kandahar و پخش آن بسیار خوشحالم.

ایوانیاک نیز افزوده:

بسیار خوشحالیم که تیم Greenland را دوباره دور هم جمع کردیم. فیلم‌نامه میچ همیشه مثل جواهر بوده و این تیم این پروژه را برای ما می‌سازند و رویایمان را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.