سریال Helstrom محصول مارول پاییز امسال پخش خواهد شد

23 June 2020 - 14:00

سریال Helstrom «هل‌استرام» محصول مارول همچنان توسط هولو در دست ساخت است، و حالا می‌دانیم پخش این سریال حدودا از چه زمانی آغاز خواهد شد. در گزارش جدیدی اعلام شده برنامه هولووین شبکه هولو پاییز امسال با فیلم‌هایی مثل Books of Blood و سریال Helstrom محصول مارول بازخواهد گشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این سریال تام آستن (Tom Austen) نقش دیمون هل‌استرام و سیدنی لمون (Sydney Lemmon) نقش خواهرش آنا را بازی می‌کنند. اگرچه انتظار می‌رود داستان این سریال کاملا با کامیک‌ها مطابقت نداشته باشد، اما می‌دانیم که این سریال داستان دیمون و آنا هل‌استرام، فرزندان یک قاتل سریالی قدرتمند به نام ویکتوریا هل‌استرام (الیزابت مارول (Elizabeth Marvel)) را دنبال می‌کند. فرزندان هل‌استرام ماموریتی را برای کشتن بدترین موجودات روی زمین آغاز کرده‌اند.

در کامیک‌ها مشخص شد که ویکتوریا هل‌استرام به این دلیل دیوانه شده که فهمیده شوهرش در واقع شیطان است. این یعنی دیمون و خواهرش آنا پسر و دختر شیطان هستند و قدرت‌های فوق‌طبیعی زیادی دارند. دیمون پس از باخبر شدن از این قضیه پروفسور انسان‌شناسی و دشمن شیاطین می‌شود. اما آنا توسط پدرش در یک بُعد جهنمی بزرگ شده، جایی که جادوی سیاه را یاد گرفته است و حالا از این قدرت برای رسیدن به منافع خودش استفاده خواهد کرد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.