کالین ترورو Atlantis را با یونیورسال می‌سازد

23 June 2020 - 15:00

کالین ترورو (Colin Trevorrow) کارگردان فیلم Jurassic World: DominionJurassic World: Dominion با آماده شدن برای از سر گرفتن تولید این فیلم، با یونیورسال پیکچرز برای ساخت فیلم ترسناک، Atlantis، درباره شهر اسطوره‌ای که ترورو و کمپانی Metronome Film تولید می‌کنند، همکاری خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم براساس داستانی از ترورو و مت چارمن (Matt Charman) است که دانته هارپر (Dante Harper) قلم زده و فیلم‌نامه‌های او شامل All You Need Is Kill هستند که تبدیل به فیلم Edge of Tomorrow, Alien: Covenant و Forever شد و فیلم‌نامه Rogue One به کارگردانی گارث ادواردز (Gareth Edwards) را نوشته است.

برخلاف تجسم‌های قبلی از شهر افسانه‌ای مانند پادشاهی زیر آب، Atlantis قاره گمشدهکای در اقیانوس هند بین آفریقا، هند و اقیانوسیه است. آن تمدن چند فرهنگی با تکنولوژی پیشرفته دارد. ترورو اولین بار سال ۲۰۱۸ ساخت این پروژه را کلید زد اما جزییات آن را مخفی نگه داشت تا تیم سازندگان این فیلم مانند کوین جنکینز (Kevin Jenkins) طراح صحنه، وقت برای تحقیق و ساخت این دنیا قبل از نوشته شدن فیلم‌نامه اش داشته باشند.

فیلم Atlantis دومین پروژه Metronome در یونیورسال است. اولین کار آن‌ها Space Opera، کار موزیکالی از مارک پلات (Mark Platt) براساس کتاب کاترین کالنت (Catherynne Valente) بود. Metronome در انگلیس است، جایی که ترورو از سال ۲۰۱۶ آنجا زندگی می‌کند.

سارا اسکات (Sara Scott) مدیر تولید ارشد این کمپانی، این پروژه را برای یونیورسال می‌سازد. آن همیلتون (Annys Hamilton) و جف گرنرت (Jeff Gernert) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.