اولین تیزر از مجموعه‌ی Foundation منتشر شد

24 June 2020 - 11:00

اولین نگاه به سریال درام پیشِ روی Foundation محصول Apple TV+ و Skydance که بر اساس مجموعه رمان‌های جایزه برده‌ی آیزاک آسیموف (Isaac Asimov) است را شاهد هستیم. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در تیزر تریلری که به‌تازگی منتشر شد، شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی دیوید اس. گویر (David S. Goyer) از حماسه‌ای بزرگ رونمایی کرد که وقایع‌نگاری گروهی از تبعیدشدگان است که وارد سفری سرنوشت‌ساز برای نجات انسانیت و بازسازی تمدن در پی نابودی امپراتوری کهکشان می‌شوند. این گروه متوجه می‌شوند که تنها راه نجات امپراتوری کهکشان از نابودی‌اش سرپیچی کردن از آن است.

سریال شامل ۱۰ قسمت خواهد بود که داستان حماسی بنیاد را روایت می‌کند. جرد هریس (Jared Harris) در نقش هری سلدون، لی پیس (Lee Pace) در نقش برادر دی، لو لیوبل (Lou Llobell) در نقش گل، لیا هاروی (Leah Harvey) در نقش سلور، لارا برن (Laura Birn) در نقش دمرزل، ترنس من (Terrence Mann) در نقش برادر داسک و کاسین بیلتون (Cassian Bilton) در نقش برادر داون گروه بازیگران مجموعه را تشکیل می‌دهند.

روبین آسیموف (Robyn Asimov)، دیوید اس. گویر، جاش فریدمن (Josh Friedman)، کامرون ولش (Cameron Welsh)، دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و مارسی رأس (Marcy Ross) تهیه‌کنندگان اجرایی Foundation هستند. اپل و Skydance Television وظیفه‌ی تولید این مجموعه را بر عهده دارند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.