چرا در The Walking Dead کلمه‌ی زامبی را نشنیده‌ایم؟

8 December 2016 - 14:00

برای سال‌های زیادی است که شخصیت‌های سریال The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» در دنیایی پر از موجودات مرده در حرکت هستند؛ اما هیچگاه از هیچکدام از شخصیت‌ها نشنیده‌ایم که از کلمه‌ی زامبی استفاده کنند. در عوض شخصیت‌‌ها از لفظ واکر (walkers) استفاده می‌کنند. رابرت کیرکمن (Robert Kirkman)، خالق سریال، توضیح می‌دهد که چگونه در سریال از کلمه‌ی زامبی اسفاده نشده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رابرت کیرکمن بیان کرد:

ما می‌خواستیم به بینندگان این حس را القا کنیم که در دنیای سریال موجوداتی به نام زامبی وجود ندارند. هیچکدام از شخصیت‌ها فیلم زمبی محور Romero «رومرو» ندیده‌اند و اینگونه جزئیاتی نیز از آن یاد نگرفته‌اند. ما فکر می‌کردیم که استفاده نکردن از کلمه‌ی زامبی باعث می‌شود که کمی تفاوت به وجود آید و اوضاع کمی روشن‌تر باشد.

۳ad13a68ce57813d62ddd1c719bb9f2f93e5f1d1

قصد رابرت کیرکمن این بود که The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» به عنوان سریالی درام تنها به زامبی‌ها خلاصه نشود. البته جالب می‌شد شخصی در سریال از کلمه‌ زامبی برای خطاب کردن واکرها استفاده کند؛ چون هیچ یک از شخصیت‌ها نمی‌دانند که زامبی چه چیزی هست. پس اگر در سریال کلمه‌ی زامبی را شنیدید؛ بدانید که فرد مقابل دچار ضربه مغزی یا سکته شده است. البته جالب خواهد بود در آخر سریال، آخرین شخصیت زنده مانده برای خطاب کردن لفظ زامبی استفاده کند. باید گفت اینطور نیست که رابرت کیرکمن و اسکات گیمپل (Scott Gimple) آوردن لفظ زامبی برای سریال را ممنوع کرده باشند. طی مصاحبه‌ای با کونن اوبراین (Conan O’Brien) بر روی شبکه‌ی تب‌بی‌اس (TBS) در این باره صحبت کرد. او بیان کرد:

خود من سریال را با لفظ زامبی خطاب می‌کنم. خیلی جالب است چون ما تلاش می‌کنیم که کلمه‌ی زامبی را از دیالوگ‌ها خارج کنیم،ولی در پشت صحنه همیشه از کلمه‌ی زامبی استفاده می‌شود. بعضی مواقع در دیالوگ‌ها هم از کلمه‌ی زامبی به اشتباه استفاده می‌شود، ولی سریع ان را اصلاح می‌کنیم.

تعداد بینندگان فصل هفتم The Walking Dead «مرده‌ی متحرک» کاهش داشته است. که جای تعجب بسیاری دارد؛ چون کیفیت سریال اصلا کم نشده است. یکی از اخبار مهمی که درباره‌ی سریال منتشر شده نیز این است که نیگان در فصل هشت سریال هم حضور خواهد داشت.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.