حضور ستاره فوتبال انگلیس در فصل ششم سریال پیکی بلایندرز

23 June 2020 - 22:32

پل اندرسون (Paul Anderson) ستاره انگلیسی سریال درام حماسی Peaky Blinders پستی در اکانت شخصی‌اش منتشر کرده که اشاره بر حضور افتخاری ستاره فوتبال انگلیس، دیوید بکهام، در فصل ششم این سریال دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

 

با اینکه این بازیگر هیچ اشاره خاصی به این حضور افتخاری نکرده، پستی در صفحه اینستاگرام خود گذاشته که دیوید بکهام را به همراه گای ریتچی (Guy Ritchie) و بلا تورن (Bella Thorne) در آن تگ کرده است.

شایعه شده تورن نیز به بازیگران فصل ششم پیوسته است. اندرسون زیر پست خود نوشته: سلام بلا. گویا داری برای فصل شش در Small Heath خودت را آماده می‌کنی.

پیج رسمی سریال پیکی بلایندرز، بکهام، بلا تورن، گای ریتچی و لوکاس هاس در این پست تگ شده‌اند.

اندرسون دوست صمیمی بکهام است. او قبلا عکسی در کنار این فوتبالیست منتشر کرده بود. دیوید بکهام نیز از طرفداران پر و پا قرص سریال پیکی بلایندرز است و حتی سر صحنه فصل پنجم نیز حضور یافت. او حتی تصاویری از خود با کت و شلوار انگلیسی این سریال منتشر کرد. او عکس خود با تصویری از تامی شلبی و تصویری در کنار سازنده سریال، استیون نایت (Steven Knight) دارد. با اینکه او در فصل پنج حضور نداشت شایعاتی مبنی بر بازی او در فصل جدید سریال بر سر زبان‌ها افتاد. و حالا با وجود پست اندرسون، به زودی این شایعه درست از آب درخواهد آمد.

تولید فصل ششم سریال پیکی‌ بلایندرز به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده و بعد از اعلام وضعیت سفید از سوی دولت انگلیس از سر گرفته خواهد شد.

منبع: RepublicWorld

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.