کاراکتری که در فصل دوم Westworld حضور نخواهد داشت

7 December 2016 - 23:59

خطر اسپویلر برای فصل اول. به تازگی شاهد به پایان رسیدن پخش فصل اول سریال Westworld از شبکه HBO بودیم. به دنبال امتیازهای عالی و بازخوردهای فوق‌العاده مثبت، ساخت فصل دوم برای آن به سرعت از طرف شبکه تایید شد، ولی می‌دانیم وقتی که زمان آن فرا برسد، حداقل یکی از کاراکترها در درام HBO حضور نخواهد داشت. با سینماگیمفا همراه باشید. آن کاراکتر کسی نیست به جز ویلیامِ جوان با بازی جیمی سیمپسون (Jimmi Simpson). در مصاحبه اخیر خود، سیمپسون به علت این موضوع اشاره دارد:

نه. من هم همین حس را دارم. ویلیامِ دوست داشتنی من به هدف خود در سریال رسید. و در حال حاضر کار من نیز با اتمام فصل اول، به پایان می‌رسد.

اگر سیمپسون را در توئیتر دنبال کنید، می‌دانید که در روزهای آخر، توئیت‌های بسیاری از طرف او در مدح بازیگران سریال منتشر شد. به هر حال می‌توان از لحن او متوجه شد که این توئیت‌ها در واقع به معنی وداع با سریال و دست اندرکاران آن است. همچنین با روشن شدن این موضوع که ویلیام در واقع همان مرد سیاهپوش در گذشته است و مشخص شدن ماهیت شخصیت او، فضای چندانی نیز برای بازگشت او به فصل جدید وجود ندارد.

همچنین در مصاحبه اخیر سازنده سریال جاناتان نولان (Jonathan Nolan) با EW، آمده است که کاراکترهای افسانه‌ای مانند فورد با بازی آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) این فرصت را خواهند داشت تا به سریال بازگردند:

دوباره می‌گویم که ما در این سریال هدفمان را غافل‌گیر کردن مخاطبان قرار داده‌ایم. و دوست داریم با آنها بازی کنیم. ما این موضوع را نهادینه کرده‌ایم که سریال می‌تواند در خط زمان، به عقب و جلو حرکت کند. همیشه این فرصت وجود دارد که بسیاری از کاراکترها را دوباره ملاقات کنیم؛ از جمله فورد.

فیلم‌برداری Westworld پروسه‌ای زمان بر و پر هزینه است و به احتمال بسیار زیاد، ملاقات بعدی ما با دنیای این سریال در انتهای سال آینده میلادی یا ۲۰۱۸ خواهد بود.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    جایى هم براى برگرداندنش نبود. حجم جلوه هاى ویژه به نسبت گات کمتر بود و امیدش هست سریعتر بیرون بیاد. هرچند اگر بخواه سیر فیلم رو بره دنیاهاى دوم و سوم هم وجود دارن که مى تونن توسعه پیدا کنن.