حضور افتخاری بعدی جی.کی. سیمونز در دنیای مرد عنکبوتی فیلمبرداری شده است

24 June 2020 - 09:30

اوایل این ماه، جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons) بازیگر برنده اسکار، اعلام کرد پس از حضور غیرمنتظره در سکانس پس از تیتراژ Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه»، طرفداران منتظر بازگشت دوباره او در نقش جی. جونا جیمسون باشند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

او طی یک مصاحبه جدید اطلاعاتی درباره آینده این شخصیت در فیلم‌های مارول منتشر کرده و گفته حضور افتخاری بعدی او فیلمبرداری شده است. هنوز مشخص نیست این حضور افتخاری در یک فیلم از دنیای سینمایی مارول یا یک فیلم از دنیای عنکبوتی سونی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سیمونز در این باره گفته:

من دوباره در نقش جیمسون برمی‌گردم. جی. جونا جیمسون پس از چندین سال وقفه دوباره برمیگرده. کسانی که به اندازه کافی باهوش بودن تا سکانس پس از تیتراژ Far from Home رو نگاه کنن من رو دوباره در این نقش دیدن. هنوز یک حضور افتخاری دیگه جیمسون باقی مونده و تا جایی که من میدونم یک حضور دیگه هم برنامه‌ریزی شده. پس امیدوارم بازی در نقش جی جونا جیمسون تا ابد ادامه پیدا کنه.

در سومین فیلم هم دوباره شاهد بازگشت تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی خواهیم بود، اما هنوز مشخص نیست او با چه شروری روبرو خواهد شد. در این فیلم همچنین شاهد حضور مجدد زندیا (Zendaya) در نقش ام‌جی هستیم. مرد عنکبوتی با بازی هالند قرار است در یک فیلم دیگر از دنیای سینمایی مارول هم حضور پیدا کند.

سومین فیلم Spider-Man در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.