کارگردان Shazam! فیلم ترسناک The Culling را می‌سازد

24 June 2020 - 17:30

لاینزگیت کارگردانی فیلم ترسناک The Culling نوشته استفن هرمن (Stephen Herman) را به کارگردان فیلم Shazam! دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) سپرده است. سندبرگ و لوتا لاستن (Lotta Losten) از کمپانی Mangata بطور مشترک با کریس بندر (Chris Bender) و جیک وینر (Jake Weiner) از Good Fear Content این فیلم را تولید می‌کنند و اسکات استوپس (Scott Stoops) تولید کننده اجرایی آن است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم داستان کشیشی است که او را در کلبه دور افتاده‌ای در میانه جنگل حبس می‌کند، جایی که تلاش دارد برای آخرین بار جلوی شیطانی که خانواده‌اش را در کودکی ترسانده بود، بایستد.

آرون جانوس (Aaron Janus) از لاینزگیت این پروژه را به همراه آرون ادموندز (Aaron Edmonds) می‌سازند. سندبرگ فیلم Shazam را ساخته که با بازی زکری لوی (Zachary Levi) توانست ۳۶۶ میلیون دلار بفروشد.

سندبرگ و لاستن سال ۲۰۱۳ فیلم کوتاه Lights Out را ساختند که بسیار موفق عمل کرد. نیولاین این فیلم را پخش کرد و سندبرگ آن را در کنار جیمز وان (James Wan) که تولید را برعهده داشت، کارگردانی کرد. همین فیلم باعث شد تا سندبرگ اسپین آف Annabelle: Creation را بسازد.

سندبرگ و لاستن برخلاف اینکه وارد قلمرو ابرقهرمانی دی‌سی شدند، ریشه‌های ژانر خود را حفظ کردند و دو فیلم کوتاه ترسناک Shadowed و Not Alone In Here را امسال در طول دوران قرنطینه منتشر کردند.

هرمن، نویسنده کار، در برونکس بزرگ شده اما در بروکلین زندگی می‌کند و کارش را با فیلم‌برداری و ویرایش ویدئوهای موزیک شروع کرد و سرانجام فیلم‌نامه نویس شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.