چشم پوشی The SpongeBob Movie: Sponge on the Run از اکران سینمایی

24 June 2020 - 18:30

فیلم The SpongeBob Movie: Sponge on the Run از جمله فیلم‌هایی بود که بدلیل شیوع بیماری کرونا اکرانش به تعویق افتاد و تصمیم گرفته همچون Scoob! و Trolls World Tour بجای سینما راهی شبکه خانگی شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سری سوم این مجموعه موفق Nickelodeon قرار بود ۲۲ مه اکران گردد اما تاریخ اکرانش به ۷ اوت تغییر یافت، جایی که بسیاری از استودیوها مانند برادران وارنر امید دارند سینماها تا آنموقع باز شوند. اما پارامونت راه امن‌تری انتخاب کرده و از اکران سینمایی صرفنظر کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم از پلتفرم CBS All Access در اوایل سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود.

مارک دبویس (Marc DeBevoise) مدیر بخش دیجیتالی ViacomCBS اظهار داشته:

بسیار خوشحالیم The SpongeBob Movie: Sponge on the Run را داریم و اولین فیلم از یکی از بزرگترین برندهای ViacomCBS است که از CBS All Access پخش می‌شود.

زمان پخش این فیلم اوایل سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده و به باب اسفنجی و گروه Bikini Bottom خوشامد می‌گوییم.

این فیلم قبلا عنوان It’s a Wonderful Sponge داشت و اولین انیمیشن سه بعدی باب اسفنجی است که بصورت نامه عاشقانه‌ای به سازنده باب اسفنجی، استیون هیلنبرگ (Steven Hillenburg) که نوامبر گذشته، فوت کرد، و طرفداران فیلم، توصیف شده و حرفی از ساکنین خیالی Bikini Bottom زده نشده است.

فیلم The SpongeBob Movie: Sponge on the Run توسط هنس زیمر (Hans Zimmer) ساخته شده و آهنگ‌هایی از علی دی (Ali Dee) دارد. آکوافینا (Awkwafina) و رجی واتس (Reggie Watts) صداپیشگان این فیلم هستند. علاوه بر آن‌ها، سیندی لوپر (Cyndi Lauper) ستاره موسیقی پاپ و باب هیمن (Bob Hyman) روی آهنگ‌های اورجینال فیلم کار می‌کنند. این فیلم را Paramount Animation با همکاری Nickelodeon Movies و United Plankton Pictures می‌سازند.

فیلم SpongeBob Square Pants از سال ۱۹۹۹ پخش شد و پر بیننده ترین اثر Viacom International Media Networks بوده که در بیش از ۲۰۸ کشور پخش شده و به ۵۵ زبان زنده دنیا ترجمه گردیده و بیش از ۱۰۰ میلیون نفر مخاطب داشته است. این سومین سری باب اسفنجی بعد از The SpongeBob SquarePants در سال ۲۰۰۴ و Sponge Out of Water در سال ۲۰۱۵ است.

این پروژه را تیم هیل (Tim Hill) کارگردانی کرده و رایان هریس (Ryan Harris) تولید می‌کند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.