سریال لوسیفر برای فصل شش و آخر تمدید شد

24 June 2020 - 21:30

شبکه نتفلیکس رسما خبر از ساخت فصل ششم سریال Lucifer داد که آخرین فصل از این سریال خواهد بود. این شبکه قبلا این سریال را برای فصل پنجم تمدید کرده بود و قرار بود فصل آخرش باشد اما گویا این بار فصل ششم واقعا فصل آخر سریال است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این خبر یک ماه بعد از اینکه اعلام شد تام الیس (Tom Ellis) ستاره سریال، برای بازی در فصل ششم قرارداد بسته، منتشر شد. نتفلیکس وارد مذاکره با وارنر بروز تی‌وی شده تا سری دیگری از این درام کمیک قبل از پخش فصل پنج بسازد. مابقی بازیگران سریال و تهیه کنندگان اجرایی آن، آیلدی مادروویچ (Ildy Modrovich) و جو هندرسون (Joe Henderson) نیز برای فصل جدید قرارداد بسته‌اند.

این سریال درباره لوسیفر، پادشاه جهنم، است که ناراحت و بی‌حوصله است. او از قلمرو خود خارج شده و راهی لس‌آنجلس می‌شود، جاییکه به پلیس لس‌آنجلس، کلویی دکر، کمک می‌کند. خطرات در فصل پنجم بیشتر از قبل هستند و رازهایی آشکار می‌شوند و شخصیت‌های دوست‌داشتنی می‌میرند و سرانجام به پاسخ این سوال می‌رسیم که می‌توانند یا نه؟

ریچل هریس (Rachael Harris)، دی‌بی وودساید (DB Woodside)، لزلی-آن برندت (Lesley-Ann Brandt)، ایمی گارسیا (Aimee Garcia)، تریشیا هلفر (Tricia Helfer)، اسکارلت استوز (Scarlett Estevez) و کوین آلجاندرو (Kevin Alejandro) دیگر بازیگران سریال هستند.

سریال لوسیفر محصول مشترک WBTV و Jerry Bruckheimer Television است. جری براکیمر (Jerry Bruckheimer)، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman)، جو هندرسون (Joe Henderson)، آیلدی مادروویچ (Ildy Modrovich)، شری الوود (Sheri Elwood) و کریستی‌آن رید (KristieAnne Reed) تولید کنندگان اجرایی آن هستند.

نتفلیکس این سریال درام ماوراءالطبیعی را از دست فاکس که با سه فصل سریال را کنسل کرده بود، نجات داد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.