نتفلیکس حقوق دنباله‌ی فرار مرغی را به دست آورد

25 June 2020 - 09:00

وقتی در سال ۲۰۰۰ به اکران رسید، Chicken Run تبدیل به پرفروش‌ترین انیمیشن ساخته‌شده با تکنیک استاپ‌موشن تاریخ شد و اکنون دنباله‌ی آن به لطف Netflix ساخته خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در سالگرد ۲۰ سالگی اکران این انیمیشن، نتفلیکس در روز سه‌شنبه اعلام کرد که قسمت بعدی آن نیز توسط کمپانی Aardman Animations ساخته و تولید آن از سال آینده آغاز خواهد شد.

پس‌ازآنکه Aardman برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که در حال کار بر روی قسمت دوم است، نتفلیکس حقوق خارج از چین این دنباله را از Studiocanal و Pathé خریداری کرد.

قسمت نخست با درخشش مل گیبسون (Mel Gibson) و جولیا ساوالا (Julia Sawalha) در نقش راکی و جینجر که تلاش برای فرار گروهی مرغ از چنگال‌های خانم توییدی را قبل از آنکه او مزرعه‌اش را به کارخانه‌ی تولید پای مرغ تبدیل کند رهبری می‌کردند همراه بود. فیلم نامزد دریافت جوایز بفتا و گلدن گلوب نیز شد.

قسمت دوم داستان راکی و جینجر را در زندگی آزاد و به‌دوراز انسان‌ها دنبال می‌کند که اکنون صاحب دختری کوچک به نام مالی شده‌اند. اما وقتی گونه‌ی مرغ‌ها با تهدید وحشتناک و جدیدی روبه‌رو می‌شود، آن‌ها باید آزادی سخت به‌دست‌آمده‌شان را برای حفظ گونه‌شان به خطر بیندازند.

سم فل (Sam Fell) کارگردان، پیتر لرد (Peter Lord)، کارلا شیلی (Carla Shelley) و کری کرک‌پاتریک (Karey Kirkpatrick) تهیه‌کنندگان اجرایی قسمت دوم هستند. کری کرک‌پاتریک، جان او فارل (John O’ Farrell) و ریچل تانرد (Rachel Tunnard) نگارش فیلمنامه‌ی این دنباله را انجام داده‌اند. استیو پگرام (Steve Pegram) تهیه‌کننده‌ی آن است.

لرد که کارگردان هنری و یکی از مؤسسان Aardman است گفت:

طرفداران در سرتاسر جهان مشتاقانه منتظر دنباله‌ای درخور و شایسته‌ی Chicken Run بودند بنابراین ما مفتخریم در سالگرد ۲۰ سالگی اعلام کنیم که داستان عالی را پیدا کردیم. نتفلیکس نیز همکار ایده آل خلاقی برای این پروژه به نظر می‌رسد. آن‌ها اجازه دادند که ما فیلمی را که می‌خواهیم بسازیم، فیلمی که واقعاً به آن اهمیت می‌دهیم و این حس را با تمام مخاطبین به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.