بروس ویلیس ستاره‌ی اکشن مهیج Reactor خواهد بود

25 June 2020 - 19:00

بروس ویلیس (Bruce Willis) ستاره‌ی مجموعه‌ی فیلم‌های «جان‌سخت» (Die Hard)، «عنصر پنجم» (The Fifth Element)، «آرماگدون» (Armageddon)، «لوپر» (Looper) و بسیاری از آثار اکشن در طول سالیان سال برای ایفای نقشی دیگر در فیلم Reactor که توسط کمپانی The Exchange در بازار مجازی کن معرفی شد، بازخواهد گشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این بار امّا او جناحش از خوبی را به بدی تغییر داده و نقش سردسته‌ی گنگی متشکل از مزدوران که برای انتقام نیروگاهی اتمی را گروگان گرفته است، بازی خواهد کرد. در آخر کهنه سربازی او را شکست خواهد داد.

فیلم راکتور توسط ۳۰۸ Enterprises و Almost Never Films سرمایه‌گذاری شده است و توسط جرد کوهن (Jared Cohn) کارگردانی می‌شود که فیلم‌نامه‌ی اصلی را به همراه کم کنن (Cam Cannon) و استیون سایرس سفر (Stephen Cyrus Sepher) نوشته است.

کری لارج (Corey Large) از فیلم‌های «او تعقیب می‌کند» (It Follows) و «مرد نوامبر» (The November Man) برای ۳۰۸ Enterprises و دنی روث از فیلم‌های «لبه‌ی ترس» (Edge of Fear) و «سرقت طوفانی» (Hurricane Heist) برای Almost Never Films تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. جانی مستر به همراه استیون ادز (Steven Eads) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

تولید این فیلم از تابستان امسال آغاز می‌شود. این اثر پس از اکشن علمی-تخیلی Cosmic Sin که اوایل امسال در بازار اروپایی فیلم در برلین معرفی شد، موجب همکاری مجدد ویلیس با کمپانی‌های The Exchange و ۳۰۸ Enterprises می‌شود. Cosmic Sin در مورد سربازی (با بازی ویلیس) در آینده‌ی جامعه‌ی انسانی است که با گونه‌ای فضایی متخاصم مبارزه می‌کند. این فیلم که توسط لارج نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی شده است نیز در Virtual Cannes Market به فروش رسید که کمپانی Saban حقوق آمریکایی آن را به‌دست آورد.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.