آن هتوی و بیل موری به فیلم Bum’s Rush پیوستند

25 June 2020 - 15:30

آن هتوی (Anne Hathaway) و بیل موری (Bill Murray) قرار است در فیلم Bum’s Rush به کارگردانی آرون اسکنیدر (Aaron Schneider) محصول CCA Media Finance و Rocket Science ایفای نقش کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رابرت داوال (Robert Duvall) در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است که هتوی نقش کفاشی را بازی می‌کند که به همراه سگی به نام، بام، با صدای بیل موری، از مسیری رد می‌شود. سی گبی میچل (C. Gaby Mitchell) فیلم‌نامه را قلم می‌زند. سارا گرین (Sarah Green) تولید فیلم را به همراه میچل و اسکنیدر بر عهده دارد.

فیلم Bum’s Rush در لوکیشنی در سانتا باربارا و نیو مکزیکو فیلم برداری می‌شود. CAA Media Finance حق پخش داخلی فیلم را بدست آورده و Rocket Science فروش بین‌المللی آن را در بازار مجازی کن آغاز کرده است.
اسکنیدر در بیانیه‌ای اظهار داشته:

از همکاری مجدد با سی گبی میچل، بیل موری و البته کار کردن با آن هتوی و سارا گرین بسیار خوشحالم. این پروژه خاصی است و خوشحالم در آن نقشی دارم.

گرین و میچل نیز گفته‌اند:

همه ما عاشق سگ‌ها هستیم و بیشتر از همیشه قدردان حضورشان در زندگی‌مان هستیم. خوشحالیم به Rocket Science و CAA پیوستیم تا این داستان را خلق کنیم.

اسکنیدر اخیرا فیلم Greyhound را با بازی تام هنکس (Tom Hanks) ساخته و کار خود را با Get Low با بازی موری و داوال شروع کرد و جایزه بهترین فیلم Independent Spirit را برد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.