دی‌کاپریو، نتفلیکس و جنکینز مستند Virunga را می‌سازند

25 June 2020 - 16:00

نتفلیکس و لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) برای ساخت مستند اقتباسی Virunga نوشته کارگردان فیلم Moonlight، بری جنکینز (Barry Jenkins) با هم همکاری می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مستند نامزد اسکار را اورلاندو وان اینسیدل (Orlando von Einsiedel) در سال ۲۰۱۴ نوشته و کارگردانی کرده است. دی‌کاپریو که تهیه کننده اجرایی کار بود، این پروژه را با شرکای خود، جنیفر داویسون (Jennifer Davisson) و فیلیپ واتسون (Phillip Watson) از Appian Way و جوانا ناتاسگارا (Joanna Natasegara) از Violet Films می‌سازد. وان اینسیدل تهیه کننده اجرایی کار خواهد بود.

این مستند داستان واقعی درباره پارکبانانی است که زندگی‌شان را برای نجات پارک ملی آفریقا و گوریلاهای در معرض خطر به خطر می‌اندازند.

جنکینز که اقتباس If Beale Street Could Talk را ساخته، قرار است فیلم شرح حال آلوین ایلی، یکی از رقصنده‌های موثر قرن ۲۰، را برای فاکس سرچ‌لایت کارگردانی کند. او فیلم‌نامه Flint Strong به کارگردانی ریچل موریسون (Rachel Morrison) را قلم زده و مجموعه اقتباسی The Underground Railroad، براساس رمان کولسون وایت‌هد (Colson Whitehead) را برای آمازون می‌سازد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.