اولین تصاویر از فیلم Enola Holmes منتشر شدند

25 June 2020 - 16:30

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) پیش از بازگشت به سریال محبوب Stranger Things «چیزهای عجیب» محصول نتفلیکس، به عنوان شخصیت جدیدی در این سرویس استریم ظاهر خواهد شد. نتفلیکس اولین تصاویر رسمی از فیلم Enola Holmes «انولا هولمز» را منتشر کرده که قرار است ماه سپتامبر پخش شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

براون همچنین جزئیات تازه‌ای در مورد فیلم و شخصیتش ارائه داد، اینکه او در این فیلم دیوار چهارم را می‌شکند (مستقیما با مخاطب حرف می‌زند) و برای بازی در این نقش از جودی فاستر الهام گرفته است. براون در این باره گفته:

چیزی که می‌بینید یک دختر جوانه که میخواد خودش رو در آشوبی غیرقابل کنترل پیدا کنه، که این در واقع زندگی عادی هر دختر نوجوانیه.

وقتی مادر انولا در تولد ۱۶ سالگی او ناپدید می‌شود، او از برادران بزرگترش شرلوک و مایکرافت درخواست کمک می‌کند. اما وقتی انولا می‌فهمد برادرانش قصد دارند او را به یک مدرسه شبانه‌روزی بفرستند، کاری را انجام می‌دهد که یک زن جوان شجاع در سال ۱۸۸۰ انجام می‌داد… او به لندن فرار می‌کند. انولا در آن‌جا حرفه کارآگاهی خودش را آغاز می‌کند و همیشه یک قدم جلوتر از شرلوک است.

هنری کویل (Henry Cavill) نقش شرلوک هولمز، سم کلفلین (Sam Claflin) نقش مایکرافت هولمز، و هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) نقش مادر آن‌ها را بازی می‌کند. عدیل اختر (Adeel Akhtar)، فیونا شاو (Fiona Shaw)، برن گورمن (Burn Gorman) و سوزان ووکوما (Susan Wokoma) دیگر بازیگران این فیلم هستند. هری بردبیر (Harry Bradbeer) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جک ثورن (Jack Thorne) برعهده دارد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.