Star Trek: Discovery فیلم‌برداری خود را به زودی آغاز خواهد کرد

8 December 2016 - 19:00

۲۰۱۶ سال خوبی برای فرنچایز Star Trek بود. نه تنها این فرنچایز سالگرد ۵۰ سالگی خود را جشن گرفت، بلکه طرفداران این دنیای علمی تخیلی، سریالی جدید را پیش رو خواهند داشت. Star Trek: Discovery جدیدترین تلاش بی‌پروا خواهد بود برای سفر به دنیایی که تا کنون هیچ سریالی در تلویزیون به آنجا نرفته‌است، و حال خبر شروع زمان فیلم‌برداری و تاریخ پخش اولین قسمت از آن منتشر شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان کلی سریال تا به این لحظه به بیرون درز نکرده‌است ولی می‌دانیم که میشل یو (Michelle Yeoh) نقش کاپیتان را در سفینه فضایی شنوزو ایفا خواهد کرد، وسیله‌ای که نقشی پررنگ در سریال خواهد داشت. بازیگران دیگری نیز به Yeoh در این سریال خواهند پیوست، از جمله آنتونی رپ (Anthony Rapp) و داگ جونز (Doug Jones). جزیئیات در مورد نقش آنها به آرامی در حال شکل گرفتن است، جایی که رپ نقش افسر علمی سرگرد استیمتز و جونز نقش سرگرد سارو را ایفا خواهند کرد.

تیم سازنده Discovery قبلا با سازنده سریال Hannibal، برایان فولر (Bryan Fuller) برای ساخت این سریال همکاری داشتند ولی فولر به منظور تمرکز بر روی سریال American Gods ساخته نیل گیمن (Neil Gaiman) از شبکه Starz، از Discovery جدا شد. با اینکه سخت است عدم همکاری فولر را در Discovery متصور شویم ولی به هر حال فولر با جدایی از این پروژه، رهبری آن را به گرچن برگ (Gretchen Berg) و آرون هاربرتس (Aaron Harberts) واگذار کرده‌است که قبلا با همکاری یکدیگر سریال Pushing Daisies را ساخته‌اند.

به گزارش CBR، کار ساخت صحنه‌های فیلم‌برداری Star Trek: Discovery در ماه آینده به پایان خواهد رسید و فیلم‌برداری به تبع آن و به سرعت آغاز خواهد شد که به احتمال بسیار زیاد اوایل سال ۲۰۱۷ خواهد بود. با توجه به اینکه سریال قبلا یک بار تاخیر خورده‌است، این موضوع خبر خوبی برای طرفداران است که می‌توانند قسمت اول سریال را در ماه می (اردیبهست/خرداد) سال ۲۰۱۷ تجربه کنند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.