جانی دپ و رابرت پتینسون در انتظار Waiting for the Barbarians

25 June 2020 - 21:00

کمپانی Samuel Goldwyn Films تریلر فیلم Waiting for the Barbarians را منتشر کرده که اولین ساخته کارگردان کلمبیایی‌اش، سیرو گورا (Ciro Guerra) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مارک ریلنس (Mark Rylance) در این فیلم اقتباسی براساس رمان جی‌ام کوتزی (J.M. Coetzee) محصول سال ۱۹۸۰ بازی می‌کند که رئیس کلانتری بدون نامی در منطقه دور افتاده‌ای در مرز امپراطوری بدون نامی است. این فرد به دنبال بازنشستگی است تا اینکه کلنل جول (با بازی جانی دپ) برای گزارش گرفتن از مرز و فعالیت افراد وحشی که شایعه شده قصد حمله به حکومت را دارند، راهی این منطقه می‌شود. جول بعنوات فرمانده ارتش حکومت، دست به اقدامات خطرناکی می‌زند که وفاداری‌اش به امپراطوری را زیر سوال می‌برد.

رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش یک افسر در این فیلم بازی کرده و دیگر بازیگران فیلم عبارتند از: گرتا اسکاچی (Greta Scacchi)، دیوید دنیک (David Denick)، سم رید (Sam Reid)، هری ملینگ (Harry Melling)، بیل میلنر (Bill Milner) و گانا بایارسیخان (Garna Bayarsaikhan) در نقش شخصیتی به نام دختر.

کوتزی نویسنده اهل آفریقا جنوبی است که رمانش به صلح، درک متقابل و انحصاری بودن می‌پردازد.

این تلاش برجسته‌ای درباره مردی است که از قدرتش برای مقاومت در برابر عدم تحمل استفاده می‌کند. امید است این فیلم در سایه فیلم Tenet پتینسون و بلاک باستر‌های اخیر دپ دیده شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.