لانا کاندور ستاره‌ی کمدی رمانتیک Moonshot خواهد بود

25 June 2020 - 22:00

لانا کاندور (Lana Condor) بازیگر مجموعه فیلم‌های To All the Boys I’ve Loved Before ستاره‌ی فیلم رمانتیک کمدی Moonshot که دارای پیچش داستانی علمی-تخیلی است، خواهد بود. این فیلم توسط HBO Max درحال‌توسعه است و گرگ برلانتی (Greg Berlanti) تهیه‌کننده‌ی آن خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Moonshot در آینده و جایی که مریخ تبدیل به محلی برای سکونت انسان شده جریان دارد. دو دانشجوی کاملاً متفاوت به ارتش ملحق شده و مخفیانه وارد شاتلی فضایی به مقصد سیاره‌ی سرخ برای پیوستن به دیگر دوستانشان می‌شوند.

کاندور نقش دانشجویی به نام سوفی را ایفا خواهد کرد. او زنی دارای یک برنامه است – یا حداقل تا قبل از رفتن نامزدش کالوین به مارس این‌گونه بوده. اکنون او تصمیم می‌گیرد که برود و او را پیدا کند.

کریس وینترباوئر (Chris Winterbauer) کارگردان این پروژه و مکس تکس (Max Taxe) نویسنده‌ی آن خواهند بود.

برلانتی و سارا شکتر (Sarah Schechter) برای Berlanti Productions در کنار جیل مک‌ایلروی (Jill McElroy) و جنا سارکین (Jenna Sarkin) از Entertainment 360 تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. مایک مک‌گراف (Mike McGrath) از Berlanti Productions تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را بر عهده خواهد داشت.

Moonshot یکی از چهار فیلمی خواهد بود که Berlanti Productions برای HBO Max خواهد ساخت. اولی آن‌ها UnPregnant نام دارد. برلانتی همچنین برای تهیه‌ی دیگر اثر این شبکه‌ی استریمی که بر اساس رمان پرفروش نیویورک‌تایمز بانام The Gentleman’s Guide to Vice and Virtue است با HBO همکاری می‌کند.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.