بروس کمپبل عنوان و لوکیشن سری جدید Evil Dead را اعلام کرد

25 June 2020 - 21:30

اوایل امسال اعلام شد که سری جدید Evil Dead با کارگردانی لی کرانین (Lee Cronin) در راه است. بروس کمپبل (Bruce Campbell) در مصاحبه اخیرش با Diabolique جزییات جدیدی درباره این فیلم جدید آشکار کرده که نه تنها فیلم مستقلی است بلکه داستان کاملا متفاوتی نسبت به فیلم‌های قبلی و لوکیشن آن‌ها در کلبه مشهور در جنگل دارد. گرچه قبلا گفته شده بود این فیلم Evil Dead Now نامیده می‌شود، حالا عنوان سری پنجم این فیلم Evil Dead Rise نامیده شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپبل اظهار داشته:

نام رسمی فیلم Evil Dead Rise است و فیلم‌نامه جدیدی داریم. فکر نمی‌کنم تا سال ۲۰۲۱ اتفاقی بیفتد، هرچند بسیار از ساخت سری جدید هیجان‌زده هستیم. بازی کاملا جدیدی در راه است و خبری از کلبه جنگلی نیست.

سری جدید Evil Dead را لی کرانین سازنده The Hole In The Ground نوشته و کارگردانی می‌کند که توسط سم ریمی (Sam Raimi) سازنده این فرنچایز، انتخاب شده است.

کمپبل قبلا گفته بود که فیلم جدید هیچ ربطی به فیلم‌های قبلی ندارد و شاید نقش اول آن یک زن باشد.

فرنچایز The Evil Dead از سال ۱۹۸۱ با عنوان The Evil Dead پخش شد و سال ۱۹۸۷ دنباله Evil Dead II و سال ۱۹۹۳ فیلم Army of Darkness ساخته شدند که همگی توسط سم ریمی نوشته و کارگردانی شدند و اش ویلیامز با بازی بروس کمپبل شخصیت اصلی آن‌ها بود.

این سه‌گانه اورجینال به بازی ویدئویی تبدیل شد و سپس نمایش موزیکال‌ و سریال ترسناک کمدی Ash vs. Evil Dead از آن ساخته شد. در سال ۲۰۱۳، سری چهارم فیلم ریبوتی از فیلم ۱۹۸۱ سم ریمی بود که فد آلوارز (Fede Alvarez) آن را ساخت.

لی کرانین، فیلم‌ساز ایرلندی، سال گذشته اولین اثر بلند خود را با فیلم ترسناک The Hole in the Ground کارگردانی کرد. او اخیرا با ریمی همکاری داشته و قسمتی از سریال آنتولوژی ترسناک ۵۰ States of Fright شبکه Quibi را کارگردانی کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.