اکران فیلم Tenet دوباره به تاخیر افتاد

26 June 2020 - 12:00

دو هفته پیش، استودیوی برادران وارنر تصمیم گرفت اکران فیلم Tenet «تنت» ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) را از ۱۷ ژوئیه به ۳۱ ژوئیه موکول کند. اینکه آن‌ها انتظار داشتند طی این دو هفته شرایط تغییر کند خیلی عجیب است، اما حالا این استودیو اکران Tenet را دو هفته دیگر به تاخیر انداخته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Tenet حالا قرار است در تاریخ ۱۲ اوت (۲۲ مرداد) اکران شود. استودیو همچنین قصد دارد این فیلم را برای بازه زمانی طولانی‌تری در سالن‌های سینما به نمایش بگذارد، چون معتقد است مردم به صورت پراکنده‌تری در سینماها حضور خواهند یافت.

صاحبان سینماها کاملا برای اکران فیلم‌ها آماده هستند چون چاره‌ای جز آماده بودن ندارند. آن‌ها به نقطه‌ای رسیده‌اند که یا باید سینمای خود را بازگشایی کنند و یا اعلام ورشکستگی کنند. اما شرکت‌های بزرگ نمی‌خواهند این حقیقت را بپذیرند که شرایط هنوز برای بازگشایی سینماها آماده نیست. دو هفته پیش، هیچکس فکر نمی‌کرد شاهد افزایش شدید مبتلایان به کرونا در فلوریدا، آریزونا، تگزاس و کالیفرنیا باشیم، اما این اتفاق افتاده است. شاید اگر این استودیو، اکران Tenet را به زمان بهتری مثلا ۲۰۲۱ موکول کند، باعث ابتلای افراد بیشتری به این بیماری همه‌گیر نشود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.