انیمه Cyberpunk 2077 توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد

26 June 2020 - 12:30

آیا برای تجربه بازی علمی تخیلی Cyberpunk 2077 «سایبرپانک ۲۰۷۷» با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) هیجان‌زده هستید؟ متاسفانه این بازی که قرار بود بهار امسال در اختیار همگان قرار بگیرد هنوز منتشر نشده و ممکن است انتشار آن دوباره با تاخیر روبرو شود. حالا به نظر می‌آید تیم سی‌دی پراجکت رد قصد دارد با همکاری نتفلیکس، سریال انیمیشنی Cyberpunk: Edgerunners را براساس دنیای این بازی موردانتظار بسازد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال ۱۰ اپیزودی داستانی مستقل از داستان بازی ویدئویی را روایت خواهد کرد، در حالی که در دنیای بازی ویدئویی جریان دارد. داستان و پوستر این سریال، مرا یاد انیمه Akira «آکیرا» می‌اندازد. سریال Cyberpunk: Edgerunners درباره پسری خیابانی است که سعی دارد در شهری پر از تکنولوژی و اصلاحات شکل بدن دوام بیاورد. او که ممکن است همه چیزش را از دست بدهد، تصمیم می‌گیرد برای زنده ماندن به یک Edgerunner تبدیل شود – مزدوری بی‌قانون که همچنین با نام سایبرپانک شناخته می‌شود. این خلاصه داستان تقریبا شبیه ۹۰٪ همه داستان‌های علمی تخیلی و سایبرپانکی است، اما تقریبا مطمئن هستیم این سریال از حد انتظارات ما فراتر خواهد رفت.

اول اینکه، Castlevania «کسلوانیا» و The Witcher «ویچر» دو سریال دیگر نتفلیکس براساس بازی‌های ویدیویی هستند که هردو با استقبال خیلی خوبی روبرو شدند. دوم اینکه، سی‌دی پراجکت رد از سال ۲۰۱۸ تاکنون در حال کار روی این سریال بوده تا از میزان درستی، دقت و جذابیت آن اطمینان حاصل ‌کند.

سوم اینکه، Studio Trigger، استودیوی انیمیشنی که آثار فوق‌العاده‌ای مثل Kill la Kill و Little Witch Academia را ساخته، در حال کار روی این سریال است. حتی ممکن است در این انیمه شاهد حضور افتخاری کیانو ریوز در نقشی مکمل باشیم.

Cyberpunk: Edgerunners در سال ۲۰۲۲ توسط نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.