فیلم Doctor Strange 2: بازگشت چیویتل اجیوفور در نقش موردو تایید شد

26 June 2020 - 13:00

چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) بازگشت خودش به عنوان بارون موردو را در فیلم کامیک بوکی Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌‍ورس جنون» را تایید کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مارول همچنان در حال کار روی فاز چهارم دنیای سینمایی خودش است، که به دلیل بحران کرونا دشوارتر شده ‌است. بعد از اعلام تاریخ اکران فاز چهارم تا سال ۲۰۲۲، آینده دنیای سینمایی مارول چندین بار تغییر کرده ‌است، اما هیچ فیلمی به اندازه Doctor Strange 2 دچار تغییر نشده است.

وقتی مارول در سال ۲۰۱۹ فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را معرفی کرد، آن را به عنوان اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول تبلیغ کرد و قرار بود اسکات دریکسون (Scott Derrickson) دوباره کارگردانی آن را برعهده داشته باشد. نه تنها کوین فایگی (Kevin Feige) انتظارات از ترسناک بودن فیلم را کاهش داد، بلکه دریکسون پروژه را ترک کرد و سم ریمی (Sam Raimi) جایگزین او شد. همچنین تاریخ اکران این فیلم یکبار دیگر هم به دلیل بحران کرونا به تعویق افتاد.

حالا که اجیوفور بازگشتش به عنوان بارون موردو را در Doctor Strange 2 تایید کرده، به لیست کوتاهی از بازیگران تاییدشده این دنباله می‌پیوندد. بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) دوباره در نقش دکتر استرنج بازخواهد گشت و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش اسکارلت ویچ به او خواهد پیوست. تاکنون حضور کامبربچ و بندیکت وانگ (Benedict Wong) از فیلم اول در این دنباله تایید شده بود، اما ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) قرار نیست دوباره نقش کریستین پالمر را بازی کند. شاید در این فیلم شاهد اولین حضور کلیا و برادر وودو جادوگر باشیم، که ممکن است با موردو درگیر شوند. همچنین این احتمال وجود دارد تا امریکا چاوز اولین حضور خودش در دنیای سینمایی مارول را در این دنباله تجربه کند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.