انتخاب یک ربات برای بازی در نقش اصلی یک فیلم علمی تخیلی

26 June 2020 - 13:30

سازندگان یک فیلم علمی‌تخیلی ۷۰ میلیون‌ دلاری یک ربات هوش مصنوعی را برای بازی در نقش اصلی فیلم خودشان انتخاب کرده‌اند. بله، این شبیه داستان فیلمی متعلق به همین ژانر است، اما این اتفاق در دنیای واقعی رخ داده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

b یک فیلم علمی‌تخیلی با بازی رباتی به نام اریکا است که توسط باندیت کاپیتال مدیا تهیه می‌شود که تامین مالی فیلم‌های Loving Vincent «دوستدار تو، ونسان» و To the Bone «تا مغز استخوان» را برعهده داشته است. b اولین فیلمی خواهد بود که برای نقش اصلی خودش به یک هوش مصنوعی اتکا کرده است. این اتفاق در بهترین زمان ممکن رخ داده، یعنی زمانی که صنعت سینما در تلاش است تا با بحران همه‌گیر کرونا کنار بیاید. تیم سازنده دیگر لازم نیست نگران ابتلای بازیگر نقش اصلی خود به این بیماری باشند.

b حاصل ایده‌پردازی اریک فم (Eric Pham) سرپرست جلوه‌های ویژه است. این فیلم داستان دانشمندی را روایت می‌کند که در حال ساخت برنامه‌ای برای اصلاح دی‌ان‌ای انسان است. این دانشمند در تلاش برای رسیدن به کمال، اریکا را طراحی می‌کند.

دانشمندان ژاپنی هیروشی ایشیگورو و کوهی اگاوا اریکا را ساخته‌اند. مطالعه رباتیک آن‌ها، روی الگوهای فکری و رفتاری او با دیگران تاثیر گذاشته است. این دو از اصول بازیگری متد برای کمک به تقویت بازیگری او استفاده کرده‌اند.

به طور عجیبی، اریکا تقویم کاری شلوغی هم داشته است. او قرار بوده در فیلمی به کارگردانی تونی کی (Tony Kaye) سازنده American History X «تاریخ مجهول آمریکا» بازی کند. اما تهیه‌کنندگان و کارگردان خودرای در این زمینه به توافق نرسیده‌اند. هنوز کارگردان و بازیگر دیگری برای این فیلم انتخاب نشده است. برخی از صحنه‌های اریکا قبلا در سال ۲۰۱۹ در ژاپن فیلمبرداری شده‌ است، اما بقیه فیلم سال ۲۰۲۱ در اروپا فیلمبرداری خواهد شد.

منبع:‌ Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.