جنیفر فاکس کارگردان The Other Dr. Gilmer خواهد بود

26 June 2020 - 22:30

جنیفر فاکس (Jennifer Fox) کارگردان پشت فیلم نامزد امی و گلدن گلوب شبکه‌ی HBO بانام The Tale اقتباس The Other Dr. Gilmer را کارگردانی خواهد کرد. Concordia Studio حقوق این رمان پیشِ روی دکتر بنجامین گیلمر را که توسط Penguin Random House به نشر خواهد رسید را به‌دست آورده است. Social Construct Films و Maven Screen Media تهیه‌کنندگان این اثر خواهند بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

The Other Dr. Gilmer داستان شهر کوچک محبوب دکتر وینس گیلمر فیزیکدان که پدرش را به دلایلی مرموزی به قتل رسانده است روایت می‌کند. جانشین دکتر وینس گیلمر به‌طور تصادفی دکتر بنجامین گیلمر نام دارد که به‌شدت درگیر فهمیدن داستان وینس می‌شود. بازرسی پرونده‌ای جنایی با رازی پزشکی و نهضتی برای عدالت اجتماعی همراه می‌شود و درنهایت زندگی هردوی آن‌ها را تغییر می‌دهد.

جاناتان کینگ (Jonathan King) برای کنکوردیا در کنار زک کیلبرگ (Zak Kilberg) برای Social Construct و سلین رتری (Celine Rattray) و ترودی استایلر (Trudie Styler) برای میون اسکرین مدیا تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

جنی هلپر (Jenny Halper) برای میون در کنار ایز وب (Iz Web) و فاکس تهیه‌کنندگی اجرایی آن را انجام می‌دهند.

کینگ شرح داد:

جنیفر فاکس فیلم‌ساز شجاع، بی‌پروا و ضد ژانری است و کارهایش همیشه به‌گونه‌ای بوده که بتوان با شخصیت‌هایش همزادپنداری کرد. با Maven و Social Construct ما دارای همکارهای خلاقی هستیم و بسیار برای آوردن داستان گیلمرها به پرده‌ی سینما هیجان‌زده‌ایم.

فاکس بیان کرد:

من همیشه دنبال داستان‌های عالی هستم که با حجم زیادی از درام ترکیب شوند و شخصیت‌های متقاعدکننده‌ای داشته باشند. خیلی سریع جذب همدلی بنجامین برای نجات وینس که کاملاً برای او یک فرد غریبه هست و داستانشان شدم بخصوص داستان آن‌ها که نقص‌های موجود در سیستم قضایی ما را برای افراد بدون پول و منابع به نمایش می‌گذارد.

فاکس در تولید آثاری ازجمله مستندهای Beirut: The Last Home Movie و Flying: Confessions of a Free Woman نقش داشته است.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.