فیلم جدید Pirates of the Caribbean با حضور مارگو رابی ساخته می‌شود

27 June 2020 - 13:00

مارگو رابی (Margot Robbie) با همکاری کریستینا هادسون (Christina Hodson)، نویسنده Birds of Prey «پرندگان شکاری» فیلم زن‌محور Pirates of the Caribbean «دزدان دریایی کارائیب» را برای دیزنی خواهند ساخت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگرچه جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نیست، اما این پروژه یک اسپین‌آف برای فرنچایز اصلی با حضور شخصیت جک اسپارو نیست. این فیلم یک داستان اریجینال با شخصیت‌های دنیای Pirates of the Caribbean است که براساس پارک محبوب دیزنی‌لند ساخته خواهد شد. این پروژه با ریبوت فرنچایز که فیلمنامه آن توسط تد الیوت (Ted Elliott) و کریگ میزین (Craig Mazin) سازنده Chernobyl «چرنوبیل» نوشته می‌شود متفاوت است.

Pirates of the Caribbean یکی از سودآورترین فرنچایزهای تاریخ سینماست که پنج فیلم آن فروش ۴.۵ میلیارد دلاری داشته‌اند. اما پنجمین فیلم این فرنچایز با بازی جانی دپ (Johnny Depp) یعنی Dead Men Tell No Tales «مردگان حکایت نمی‌کنند» محصول ۲۰۱۷ با فروش ۷۹۵ میلیون دلاری که کمترین فروش بین فیلم‌های این سری بود نشان داد عمر خودش را کرده و باید توسط استعدادهای جدید ریبوت شود.

هادسن یکی از نویسندگان فیلم‌های پرفروش هالیوودی است که آثار او شامل Bumblebee «بامبلبی» و پروژه‌های ابرقهرمانی دی‌سی مثل The Flash «فلش» و Batgirl «بتگرل» هستند.

 رابی به تازگی در فیلم‌های Bombshell «بامب‌شل» و Once Upon a Time … in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» حضور داشته و در حال بازی در فیلم The Suicide Squad «جوخه خودکشی» ساخته جیمز گان (James Gunn) است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.