احتمال ساخت سریال انیمیشنی Scott Pilgrim vs. the World وجود دارد

27 June 2020 - 14:30

فیلم Scott Pilgrim vs. the World «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» ساخته ادگار رایت (Edgar Wright) با اینکه در زمان اکران در باکس آفیس به موفقیت نرسید، اما طی سال‌های گذشته طرفداران زیادی بین منتقدین و مخاطبان پیدا کرده است. اگرچه قرار نیست دنباله این فیلم ساخته شود، اما رایت گفته امکان ساخت محتوای جدیدی از این دنیای جذاب وجود دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رایت در سالگرد ده سالگی Scott Pilgrim vs. the World گفته اصلا قصد ندارد یک دنباله لایو اکشن برای این فیلم بسازد، اما او و برایان لی اومالی (Bryan Lee O’Malley) خالق دنیای فیلم در حال آماده کردن یک محتوای جدید هستند. رایت در این باره گفته:

نقشه‌هایی برای این سری داریم – البته هنوز چیزی رسمی نشده – اما قصد داریم این دنیا رو به صورت انیمیشنی احیا کنیم. مدتی هست که دارم با برایان و جرد درباره این صحبت می‌کنم که: چی میشد اگه از روی کتاب‌ها یک انیمه بسازیم. ما هنوز در حال گفتگو درباره این مسئله هستیم.

در آن فیلم مایکل سرا (Michael Cera) نقش اسکات پیلگریم را بازی می‌کرد، مرد جوانی که عاشق رامونا فلاورز (مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead)) شده است. اما برای رسیدن به رامونا، باید با هفت دوست‌پسر و دوست‌دختر سابق و شرورش از جمله لوکاس لی (کریس اونز (Chris Evans))، تاد اینگرام (برندون راث (Brandon Routh))، راکسی ریشتر (می ویتمن (Mae Whitman)) و گیدیون گریوز (جیسون شوراتزمن (Jason Schwartzman)) مبارزه کند. الیسون بری (Alison Brie) هم نقش دوست‌دختر سابق اسکات یعنی انوی آدامز را بازی می‌کند.

الیسون پیل (Alison Pill)، آبری پلازا (Aubrey Plaza)، کیران کالکین (Kieran Culkin) و الن وانگ (Ellen Wong) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.