والتون گوگینز نقش شخصیت منفی فیلم Tomb Raider را ایفا خواهد کرد

8 December 2016 - 22:00

در این روزها، بازار فیلم‌هایی که از روی بازی‌های رایانه‌ای ساخته می‌شوند، داغ است. یکی از این آثار، ریبوت فیلمی است که بر اساس یک بازی رایانه‌ای بسیار محبوب یعنی  Tomb Raider «توم ریدر» ساخته خواهد شد. در گذشته شخصیتی که به‌جای لاراکرافت، شخصیت اصلی بازی، ایفای نقش می‌کند، مشخص شده بود؛ اما اکنون شخصیت شرور فیلم که در مقابل او قرار دارد، هم مشخص شده است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطب همراه باشید.

خوشبختانه، عوامل سازنده فیلم، تصمیم بسیار خوبی برای انتخاب شخصیت منفی فیلم Tomb Raider گرفته اند. به تازگی مشخص شده است که والتون گوگینز (Walton Goggins) در حال مذاکرات نهایی خود با برادران وارنر برای برعهده گرفتن نقش منفی این فیلم است. والتون گوگینز نشان داده که می‌تواند به خوبی از پس چنین نقشی بر بیاید. او امسال سال تقریباً شلوغی را پشت سر گذاشت. علاوه بر حضور در نخستین فصل سریالی مثل Vice Principals، او را این اواخر در فیلم The Hateful Eight «هشت نفرت‌انگیز» کوئنتین تارانتینو دیده‌ایم.

همچنین در گذشته مشخص شده بود که آلیشیا ویکاندر در نقش شخصیت معروف لاراکرافت ایفای نقش خواهد کرد. در دو فیلمی که پارامونت در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ تولید کرده بود، آنجلینا جولی نقش این شخصیت نمادین بازی‌های رایانه‌ای را برعهده داشته است. اکنون با پیوستن والتون گوگینز به این پروژه، امیدواریم دو بازیگر اصلی فیلم بتوانند انتظارات طرفداران را برآورده کنند.

این فیلم توسط کارگردان نروژی یعنی Roar Uthaug کارگردانی خواهد شد. همچنین شرکت Warner Bros با همکاری MGM و GK Films وظیفه‌ی تولید این فیلم را برعهده دارند.

با توجه به اخبار منتشر شده، فیلم Tomb Raider «توم ریدر» قرار است در تاریخ ۱۶ مارس سال ۲۰۱۸ برابر با ۲۵ اسفند ۹۶ در سینما‌ها اکران شود.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.