فیل لرد و کریس میلر کمدی جنایی برای اپل می‌سازند

27 June 2020 - 16:30

فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) تهیه کنندگان Spider-Man: Into the Spider-Verse با اپل همکاری می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این دو سفارش ساخت سریال کمدی به نام The Afterparty را برعهده گرفته‌اند و میلر سازنده و شورانر و تهیه کننده اجرایی آن از طریق Lord Miller است. این سریال محصول TriStar TV و سونی پیکچرز تلویژن است و لرد و میلر قرارداد کلی دارند.

کمدی The Afterparty داستان مرموز قتلی است که بعد از مهمانی به مناسبت دورهمی دبیرستان اتفاق می‌افتد. هر یک از هشت قسمت سریال داستان همان شب از دیدگاه شخصیت متفاوتی است و فرمت بصری منحصر به فردی دارد و ژانر فیلم هماهنگ با شخصیت هر کاراکتر است.

این پروژه دومین سریال لرد و میلر است که سال ۲۰۱۹ برای تولید Into Spider-Verse برنده اسکار شدند. آن‌ها تهیه کنندگان اجرایی کمدب انیمیشنی نتفلیکس به نام Hoops هستند که اواخر تابستان پخش خواهد شد.

این دو The Last Man on Earth, son of Zorn, Making History و Bless the Harts را برای شبکه فاکس ساختند و Unkitty را براساس شخصیت فیلم لوگو برای Cartoon Network نوشته و کارگردانی کردند. در بخش سینمایی نیز، لرد و میلر کارگردان فیلم مهیج Project Hail Mary با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) برای MGM بودند.

فیلم The Afterparty در برنامه کمدی اپل پلاس در کنار Mythic Quest: Raven’s Banquet, Dickenson, Trying, سریال انیمیشنی Central Park و فیلم جدید Ted Lasso قرار گرفته است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.