بازیگران جدیدی به درام Mothering Sunday پیوستند

27 June 2020 - 17:00

اودسا یانگ (Odessa Young) بازیگر تازه روی کار آمده، جاش اُکانر (Josh O’Connor) بازیگر نامزد بفتا، اولویا کولمن (Olivia Colman)، بازیگر برنده اسکار و کالین فرث (Colin Firth) بازیگر برنده اسکار قرار است در درام Mothering Sunday محصول Number 9 Films ایفای نقش کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این درام یکی از داغ ترین پروژه‌های انگلیسی در بازار مجازی کن بوده، جایی که Rocket Science فروش جهانی‌اش را برعهده گرفته است.
اوا هاسن (Eva Husson) کارگردانی فیلم را برعهده خواهد داشت و آلیس برچ (Alice Birch) فیلم‌نامه را با اقتباس از رمان تحسین شده گراهام سوییفت (Graham Swift) قلم می‌زند.

این فیلم یک روز سال ۱۹۲۴ را نشان می‌دهد و داستات جین فرچایلد با بازی یانگ، خدمتکار خانه نیون است که یک روز برای جشن گرفتن Mothering Sunday تعطیل است، در حالیکه آقا و خانم نیون با بازی فرث و کولمن برای جشن نامزدی پسر همسایه‌شان، پل با بازی اکانر، به نهار دعوت شده‌اند. جین از این روز بهاری زیبا و گرم خود لذت می‌برد. اما او مادر ندارد.

تقریبا ۷ سال او عاشق پل بوده است. پل همانند نیونز از خانواده سلطنتی و ثروتمند قدیمی انگلیس می‌آید، در حالیکه جین یک بچه یتیم است. با خالی شدن خانه، آن‌ها برای اولین بار همدیگر را در اتاق خواب پل ملاقات می‌کنند. امروز، روز آخر عشاق است. و همچنین روزی است که داستان پرده از احساسات جین برمی‌دارد.

الیزابت کارلسن (Elizabeth Karlseb) و استفن وولی (Stephen Woolley) از Number 9 فیلم را با سرمایه‌گذاری Film4 و Ingenious تولید می‌کنند. این فیلم با حمایت Film4 و BFI در دست ساخت است. قرار است این پروژه امسال پائیز در انگلیس فیلم‌برداری شود.

این پروژه در حال حاضر سندی پاول (Sandy Powell) را بعنوان طراح لباس، جیمی رمزی (Jamie Ramsay) را بعنوان فیلم‌بردار، نادیا استیسی (Nadia Stacey) را بعنوان گریمور، هلن اسکات (Helen Scott) را بعنوان طراح صحنه و امیلی اورسینی (Emily Orsini) را بعنوان تدوینگر در اختیار دارد.

هاسن درباره فیلم گفته:

وقتی فیلم نامه Mothering Sunday را خواندم، حس کردم در سیاره دیگری هستم. انگار آلیس برچ چیزی در گوشم زمزمه کرد و حس کردم همه چیز آماده است تا این داستان خاص گفته شود. آن‌ مجموعه‌ای از چیزهایی است که در زندگی آرزویشان را داشته‌ام: نوشتن، احساسات و سینمای ناب. وقتی آخر فیلم‌نامه را خواندم اشک ریختم، نه از سر ناراحتی بلکه چیزی مانند احساس کار خالصانه و صادقانه را در من زنده کرد.

الیزابت کارلسن و استفن وولی نیز گفته‌اند:

ترکیب فیلم‌نامه آلیس برچ و رمان گراهام سوییفت و بازیگران فوق‌العاده کار، رویای تهیه کنندگان را به واقعیت تبدیل کرده است. از کنار هم دیدن این تیم بسیار خوشحالیم. خوشحالیم این ترکیب استعداد را با حمایت دنیل بتسک و جولیا او و Film4 خلق می‌کنیم. امیدواریم جواب اعتمادشان را با تجربه سینمایی فوق العاده‌ای بدهیم. حمایت BFI در این پروژه برای ما بسیار ارزشمند است.

کارلسن و وولی گفتند که در زمان بحران کرونا، این پروژه از دامنه فیزیکی خاصی بهره برده: این بخش برای الان طراحی نشده بود اما بهتر است با توجه به شرایط موجود الان فیلم‌برداری شود. وولی به صحنه‌های داخلی و خارجی جنگل و محیط‌های بدون جمعیت اشاره کرده است.

کارلسن نیز گفته که تیم توانسته پروژه را با فیلم نامه تلفنی و حفظ فاصله اجتماعی پیش ببرد: روحیه همکاری در این تیم فوق العاده است. کار بخاطر ویروس کووید ۱۹ خوابید اما با داشتن امکانات و زیر ساخت‌های خاص و تلاش های صورت گرفته به کار خود بازگشتیم و سخت تلاش کردیم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.