نیل برگر سُکان دار Summer Frost شد

27 June 2020 - 17:30

در حالی که نیل برگر (Neil Burger) برای آماده کردن جدیدترین اثر علمی تخیلی‌اش تلاش می‌کند، آماده‌ی بازگشت به ژانری است که برای کارگردانی‌ Summer Frost با Skydance و Temple Hill قرارداد امضا کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم براساس داستان کوتاهی به همین نام از بلیک کروچ (Blake Crouch) است که درباره طراح بازی واقعیت مجازی است که وقتی یکی از شخصیت‌های بازی خارج از برنامه عمل می‌کند، زندگی‌اش زیر و رو می‌شود و ارتباط احساسی میان این دو طراح عملکرد او را زیر ذره بین قرار می‌دهد.

قرار است این پروژه را مارتی برون (Marty Bowen) و ایزاک کلاسنر (Issac Klausner) برای Temple Hill بطور مشترک با دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرنگر (Don Granger) برای Skydance تولید کنند.

کروچ ۱۵ سال است که کار نویسندگی انجام می‌دهد و برای نوشتن سه‌گانه Wayward Pines شناخته شده و سریال آن به همین نام برای فاکس در قالب دو فصل ساخته شد و سپس کنسل شد. او همچنین سریال Letty Dobesh را نوشته که درام Good Behavior با بازی میشل داکری (Michelle Dockery) از آن اقتباس شد که بعد از ۲ فصل کنسل شد.

برگر با درام The Illusionist با بازی ادوارد نورتون (Edward Norton) و فیلم علمی تخیلی Limitless با بازی بردلی کوپر (Bradley Cooper) قبل از فرنچایز اقتباسی Divergent مشهور شد. گرچه او به دنباله این فیلم بازنگشت اما تهیه کننده اجرایی کار ماند و پشت دوربین The Upside با بازی کوین هارت (Kevin Hart) و برایان کرانستون (Bryan Cranston) قرار گرفت. او اخیرا سر کار فرنچایز علمی تخیلی Voyagers با بازی کالین فارل (Colin Farrell) و تای شریدن (Tye Sheridan) بوده که ۲۵ نوامبر اکران می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.