تریلر جدیدی از فیلم Greenland منتشر شد

27 June 2020 - 18:00

استودیو STX Films تریلر جدید Greenland را با بازی جرارد باتلر (Gerard Butler) منتشر کرده که قرار است ۱۴ اوت اکران شود. شما خوانندگان عزیز سینما فارس می‌توانید این تریلر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

این فیلم داستان خانواده‌ای است که برای نجات خود تلاش می‌کند، در حالی که ستاره دنباله داری به سمت زمین پرتاب می‌شود. جان گاریتی، همسر عجیبش، آلیسون، و پسر جوانش، نیتان، راهی سفر خطرناکی می‌شوند به این امید که نجات یابند. در میان اخبار ترسناک، شهرهای سراسر دنیا توسط تکه های این ستاره دنباله دار لول بندی شده‌اند و گاریتی بهترین و بدترین‌ها را تجربه می‌کند در حالیکه مبارزه با افزایش ترس و بی قانونی اطرافشان بالا می‌گیرد. با شروع شدن شمارش معکوس، سفر فوق‌العاده آن‌ها در پرواز لحظه آخری به بهشت امنی  شروع می‌شود.

مورنا باکارین (Morena Baccarin) و اسکات گلن (Scott Glen) دیگر بازیگران فیلم هستند. این فیلم را کریس اسپارلینگ (Chris Sparling) قلم زده است.

این فیلم به کارگردانی ریک رومن وا (Ric Roman Waugh) توسط باسیل ایوانیک (Basil Iwanyk) از Thunder Road Films تولید می‌شود که بطور مشترک با باتلر و آلن سیگل (Alan Siegel) در ساخت فیلم دست داشته است. Anton سرمایه‌گذار کار است و CAA Media Finance سرمایه‌گذاری کار را برعهده گرفته است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.