لایو-اکشن سفرهای علمی با بازی الیزابت بنکس ساخته خواهد شد

27 June 2020 - 20:30

شرکت تولیدی Brownstone Productions متعلق به الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) به همراه Universal و مارک پلت (Marc Platt) درحال‌توسعه‌ی فیلمی لایو-اکشن در مورد The Magic School Bus هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این کتاب با نویسندگی جوانا کول (Joanna Cole) و طراحی بروس دیگن (Bruce Degen) در مورد معلمی بی‌باک بانام خانم فریزل و کلاسش است که با اتوبوس مدرسه‌ی زرد جادویی‌شان که توانایی تبدیل به هواپیما، زیردریایی، فضاپیما و تخته‌ی موج‌سواری را دارد برای درک عمیق مفهوم علم به سفرهای علمی می‌روند. بیش از ۸۰ میلیون نسخه از کتاب The Magic School Bus در سراسر جهان به فروش رفته است.

بنکس نقش خانم فریزل خارق‌العاده را بازی می‌کند و به همراه مکس هندلمن (Max Handelman) برای Brownstone Productions تهیه‌کنندگان فیلم هستند. مارک پلت (Marc Platt) و آدام سیگل (Adam Siegel) از Marc Platt Productions دیگر تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. آلیسون اسمال (Alison Small) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برای Brownstone Productions انجام خواهد داد.

رایان کریستینز (Ryan Christians) از Marc Platt Productions به همراه سارا اسکات (Sara Scott) و لکسی بارتا (Lexi Barta) از Universal Pictures ناظران تولید این اثر هستند.

کتاب‌های The Magic School Bus ابتدا توسط PBS در قالب مجموعه‌ی انیمیشنی تلویزیونی اقتباس شد که لیلی تاملین (Lily Tomlin) در آن نقش خانم فریزل را صداپیشگی می‌کرد و برای ۱۸ سال پیاپی در آمریکا و بیش از ۱۰۰ کشور بر روی آنتن رفت که ازاین‌دست آن را به طولانی‌ترین سریال علمی کودکان در تاریخ تبدیل می‌کند. این مجموعه در ایران بانام سفرهای علمی به پخش رسیده است. از موفقیت‌های آن می‌توان به کسب بیش از ۱۰۰ جایزه از جمله امی، آننبرگ و انجمن ملی آموزش اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.