ابرقهرمانی که گروت در دنیای سینماتیک مارول با او مبارزه خواهد کرد

8 December 2016 - 20:00

ابرقهرمانان در درجه اول وظیفه دارند از بیگناهان در برابر اتفاقات و موجودات شرور محافظت کنند ولی به هر حال در بین آنها نیز گاها اختلافاتی به وجود می‌آید. در سال ۲۰۱۶ فیلم‌های زیادی در این زمینه راهی سینماها شدند از جمله Batman v Superman: Dawn of Justice و Captain America: Civil War. در مورد «جنگ داخلی» این اولین و بزرگترین تنشی بود که ابرقهرمانان دنیای سینماتیک مارول آن را تجربه می‌کردند، و به طور قطع این تنش آخرین آنها نیز نخواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید. صداپیشه شخصیت گروت، وین دیزل (Vin Diesel) پیش بینی می‌کند که شخصیت او با هالک مبارزه خواهد کرد. او گفت:

می‌دانم که در جایی از آن دنیا شما شاهد مبارزه گروت و هالک خواهید بود. اگر دوست دارید در جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید. شما پوستری با این عنوان را خواهید دید: گروت در مقابل هالک.

۹۲۳e40ca61a0920c321d24bc979452d964144076

دیزل این حرف‌ها را در گفتگو با برنامه Screen Junkies در کانال یوتیوب به زبان آورد. ستاره فیلم پیش روی Fast 8، از بیان جزئیات در مورد علت چنین پیامدی خودداری کرد ولی به این موضوع اشاره کرد که بعضی از افراد کلیدی در مارول، از نبرد بین گروت و هالک در آینده نه چندان دور صحبت می‌کنند. شاید هالک را در این نبرد برنده قطعی بدانیم چون به هر حال او قدرتمندترین قهرمان دنیای سینماتیک مارول به حساب می‌آید. ولی گروت را هم نباید دست کم گرفت. در کنار قدرت ماورایی‌اش، گروت می‌تواند اعضای بدن خود را دوباره رشد دهد و کنترل دیگر گیاهان را نیز به دست بگیرد.

البته نبرد این دو موضوع تازه‌ای نیست؛ در نسخه پنجم کتاب مصور Incredible Hulk Annual در سال ۱۹۷۶، آنها با یکدیگر مبارزه می‌کنند. البته در آنجا گروت نقشی منفی داشت. در مورد احتمال انجام چنین مبارزه‌ای، بهترین حدس می‌تواند اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War در سال ۲۰۱۸ باشد. امیدواریم گروت تا آن زمان به اندازه طبیعی خود بازگردد. شما می‌توانید گروت را در دنباله پرانتظار guardians of the galaxy vol. 2 در اندازه کوچک در تاریخ ۱۵ اریبهشت سال آینده مشاهده کنید. هالک نیز با فیلم Thor: Ragnarok در تاریخ ۱۲ آبان سال آینده به دنیای سینما بازخواهد گشت.

منبع: CinemaBlend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.