مایکل شنون و کیت هادسن در Shriver همبازی می‌شوند

27 June 2020 - 21:00

مایکل شنون (Michael Shannon)، کیت هادسن (Kate Hudson)، دان جانسون (Don Johnson) و داواین جوی رندولف (Da’Vine Joy Randolph) ستارگان کمدی Shriver خواهند بود. این عنوان که توسط مایکل مارن (Michael Maren) نویسندگی و کارگردانی می‌شود اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته‌ی کریس بلدن (Chris Belden) است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان در مورد کالج کوچک هنرهای آزادی است که ناامید از ایجاد تغییر در دنیای ادبیات، فکر می‌کند نویسنده‌ای مشهور به نام شرایور که برای ۲۰ سال مخفی بوده را پیداکرده‌اند و او را به کنفرانس نویسندگانشان دعوت می‌کنند. متأسفانه، این شخص یک شرایور دیگر بوده و فردی است که در عمرش حتی یک کتاب هم نخوانده است و در بیان تفاوت واقعیت و رؤیا عاجز است. این شرایور، بدون داشتن چیزی برای از دست دادن، دعوت را قبول می‌کند و در فستیوال کالج حضور پیدا می‌کند، اما وقتی نویسنده‌ی واقعی سروکله‌اش پیدا می‌شود راز او فاش شده و همه‌چیز خراب می‌شود.

آدهیر کالیان (Adhir Kalyan)، جیمی سیمپسون (Jimmi Simpson)، زک براف (Zach Braff)، مارک به ون جونیور (Mark Boone Jr.) و آجا نائومی کینگ (Aja Naomi King) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جینا پانبیانکو (Jina Panebianco) و مایکل جی. ریزر (Michael J. Reiser) از CaliWood Pictures به همراه رابرت اوگدن بارنوم (Robert Ogden Barnum)، بایرون وتزل (Byron Wetzel)، لوکاس جاراچ (Lucas Jarach) و جاش کسلمن (Josh Kesselman) تهیه‌کنندگان اثر هستند. آر. وسلی سیرک سوم (R. Wesley Sierk III)، جان دی. استریلی (John D. Straley) و جوزف پانبیانکو (Joseph Panebianco) تهیه‌کنندگان اجرایی Shriver هستند.

Fortitude International و CAA Media Finance معرفی کنندگان این فیلم در بازار مجازی کن هستند.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.