کمپبل اسکات به قسمت سوم دنیای ژوراسیک پیوست

27 June 2020 - 22:00

حال که Universal Pictures برنامه‌ی امن‌تری برای از سر گرفتن تولید Jurassic World: Dominion دارد، به نظر می‌رسد که یک بازیگر تازه به جمع عوامل این عنوان اضافه‌شده است. به نقل از Collider، کمپبل اسکات (Campbell Scott) نقش لویس داجسون، شخصیتی که طرفداران در رمان‌های Jurassic Park او را به‌عنوان رئیس تحقیقات در شرکت Biosyn رقیب شرکت InGen به یاد می‌آورند را ایفا خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در هردو کتاب مایکل کرایتون (Michael Crichton) داجسون یکی از شخصیت‌های خبیث اصلی بود. طبق گزارش، داجسون پیش از وقایع Dominion ترفیع گرفته است و اکنون او مدیرعامل Biosyn Genetics است.

کامرون ثور (Cameron Thor) پیش‌تر این نقش را در فیلم‌های استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) ایفا کرده بود اما نقش داجسون در آن فیلم‌ها در حد یک حضور افتخاری پایین آورده شده بود. او شخصی بود که دنیس نردی با بازی وین نایت (Wayne Knight) را برای دزدیدن تخمک باور شده‌ی دایناسوری استخدام کرده بود. مشکلات حقوقی و قانونی ثور باعث شد که یونیورسال بازیگر تازه‌ای برای این نقش انتخاب کرد.

لویس داجسون تنها شخصیت پارک ژوراسیک که در Dominion بازمی‌گردد نیست. بازیگران اصلی مجموعه‌ی پارک ژوراسیک ازجمله لارا درن (Laura Dern)، سم نیل (Sam Neill) و جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) نیز به ترتیب برای ایفای نقش‌های دکتر الی ستلر، دکتر آلن گرنت و دکتر ایان مالکولم در این قسمت بازخواهند گشت و احتمالاً تمام این بازگشت‌ها با یکدیگر مرتبط باشند.

Jurassic World: Dominion در ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.