الن کوراس فیلم Lee را با بازی کیت وینسلت کارگردانی می‌کند

28 June 2020 - 13:00

الن کوراس (Ellen Kuras) قراردادی برای کارگردانی فیلم شرح زندگی Lee با بازی کیت وینسلت (Kate Winslet) در نقش لی میلر، مدل مجله Vogue که خبرنگار جنگ جهانی دوم شد، امضا کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لیز هانا (Liz Hannah) فیلم‌نامه کار را قلم می‌زند.

کوراس در بیانیه‌ای اظهار داشته:

من و کیت بخاطر تجربه مشترکمان در Eternal Sunshine of the Spotless Mind، اغلب درباره همکاری مجدد صحبت می‌کردیم. لی این فرصت را به ما داد تا این فیلم به قلم لیز هانا، نویسنده با استعدادی که بسیار تحسینش می‌کنیم، ساخته شود.

کمپانی Rocket Science سرمایه گذار و تولید کننده Lee است و Rocket Science International فروش بین‌المللی فیلم را برعهده دارد که کارش را از بازار مجازی کن آغاز کرده است. CAA Media Finance و UTA Independent Film Group حقوق پخش داخلی فیلم را برعهده دارند.

فیلم Lee درباره لی میلر است که بعنوان خبرنگار به خط مقدم در جنگ جهانی دوم می‌رود و حقایق پنهان آلمان‌های نازی را فاش می‌کند. اما بعد از این خیانت، به حقایقی درباره گذشته خود پی می‌برد.

تروی لوم (Troy Lum) و اندرو میسون (Andrew Mason) از Hopscotch Features این فیلم را به همراه وینسلت تولید می‌کنند و هانا تهیه کننده اجرایی کار است.

فیلم نامه کار از کتاب The Lives of Lee Miller نوشته آنتونی پنرز (Antony Penrose)، پسر لی، اقتباس شده است. پنرز و املاک میلر به آرشیوهای لی میلر دسترسی دارند که شامل تمامی تصاویر و خاطرات اوست.

تولید فیلم Lee قرار است از بهار ۲۰۲۱ آغاز گردد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.